Στη Γενεύη θα παρουσιαστεί το νέο hypercar της Zenvo με τον κωδικό TSR-S που σύμφωνα με την εταιρία είναι ότι κοντινότερο σε αγωνιστικό μοντέλο.Του ΓΙΑΝΝΗ ΧΑΡΠΙΔΗ
Κινητήρια μονάδα του TSR-S είναι ένας χειροποίητος V8 5.8 λίτρων με διπλούς υπερτροφοδότες που έχει εξελιχθεί από την Zenvo και ο οποίος φθάνει τους 1177 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και περισσότερα από 110 kg ροπής.
Σε συνδυασμό με το γεγονός πως το βάρος του αγγίζει τα 1.495 κιλά το TSR-S υπόσχεται καταιγιστικές επιδόσεις. Σημειώστε πως το 0-100 Km/h σημειώνεται σε 2.8’’ και το 0-200 km/h σε 6.8’’ ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 325 km/h.
Για την κατασκευή του έχει χρησιμοποιηθεί ένας συνδυασμός κράματος ελαφρού χάλυβα, αλουμινίου και ανθρακονημάτων ενώ η εταιρία από την Δανία σημειώνει πως η ρύθμιση του πλαισίου και της ανάρτησης έχει γίνει με αγωνιστικά πρότυπα.
Μεταξύ των πιπεράτων στοιχείων θα σημειώσουμε πως ο κινητήρας έχει τρία προγράμματα λειτουργίας. Στο πιο ήπιο η απόδοσή του περιορίζεται στους 700 ίππους ενώ στην πιο άγρια φθάνει στο μέγιστο των 1177 ίππων. Η τρίτη επιλογή μεταβάλει αυτόματα συνεχώς την απόδοση με βάση τις συνθήκες κίνησης και την πρόσφυση ώστε να προσφέρει πάντα το πιο λειτουργικό και φιλικό για τον οδηγό υπόβαθρο.
Επίσης το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με ίσια δόντια όπως στα καθαρόαιμα αγωνιστικά λειτουργεί αυτόματα για χρήση στο δρόμο και αποκλειστικά χειροκίνητα στη επιλογή για πίστα. Τέλος το TSR-S έχει και ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα που μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν και κινούμενη πίσω αεροτομή που λειτουργεί και ως υποβοήθηση στο φρενάρισμα.
Φυσικά το αγωνιστικό ύφος δεν θα μπορούσε να λείπει και από το εσωτερικό όπου λάμπουν δια της απουσίας τους κάθε είδους στοιχεία άνεσης όπως ο κλιματισμός, το ηχοσύστημα κ.α.
Εκτός πάντως από την τιμή του TSR-S, που αναμένεται να είναι εξαιρετικά υψηλή, οι ενδιαφερόμενοι θα χρειαστεί σίγουρα να έχουν και αρκετή υπομονή καθώς η δυναμική της παραγωγής της Zenvo, και για τα τρία μοντέλα που διαθέτει, δεν ξεπερνά τις πέντε μονάδες το χρόνο.
Κοινοποιήστε: