Οι «πράσινες» μετακινήσεις και η δραστική μείωση των εκπομπών ρύπων από τα οχήματα που κινούνται στους δρόμους, αποτελούν πλέον άμεσο στόχο για όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες και το BMW Group επιβεβαίωσε πως κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση σε αυτόν τον τομέα.
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (Instagram.com/SeitanF1)
Συγκεκριμένα, μείωσε τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) από το στόλο νέων οχημάτων του στην Ευρώπη στα 122 g/km. Συγκριτικά με το 2016, η τιμή αυτή σηματοδοτεί μείωση της τάξης των 2 g/km καθώς το αντίστοιχο νούμερο το 2016 ήταν στα 124 g/km.
Κι αν η διαφορά από χρόνο σε χρόνο φαντάζει μικρή, μία αντιπαραβολή σε σχέση με το 1995 δείχνει πως οι μέσες τιμές εκπομπών ρύπων των νέων μοντέλων του ομίλου που έχουν πουληθεί στην Ευρώπη, έχουν μειωθεί πάνω από 42%.
«Αυτή η εξέλιξη, δείχνει καθαρά την επιτυχία της στρατηγικής μας στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Προσθέτουμε περισσότερη ηλεκτροκίνηση στο στόλο οχημάτων μας και ταυτόχρονα διερευνούμε τεχνολογίες οικονομίας καυσίμου για τα συμβατικά μας συστήματα κίνησης», δήλωσε ο Harald Krüger, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG.
Το 2017, το BMW Group πούλησε πάνω από 100.000 ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα, περισσότερα από οποιονδήποτε άλλο Ευρωπαίο κατασκευαστή, με μερίδιο 21%, το οποίο είναι κατά τρεις φορές μεγαλύτερο από το αντίστοιχο στην αγορά συμβατικών μοντέλων.
«Μέχρι το 2025, το παγκόσμιο portfolio των οχημάτων μας θα περιλαμβάνει 25 πλήρως – ή μερικώς ηλεκτρικά μοντέλα. Στο περσινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, αποκαλύψαμε το όραμά μας για το μέλλον της ηλεκτρικής μετακίνησης με το BMW i Vision Dynamics. Το όχημα αυτό θα γίνει πραγματικότητα: θα το κατασκευάσουμε στο Μόναχο – και θα είναι το BMW i4», πρόσθεσε ο Krüger.
Κοινοποιήστε: