Το Renault Megane RS αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον τον προσεχή Σεπτέμβριο όταν και θα παρουσιαστεί επίσημα. Κυρίως επειδή κουβαλά μια βαριά κληρονομιά από ικανότατα μοντέλα με το ίδιο όνομα. Ίδωμεν τα σπουδαία…
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)
Ένα μεγάλο ποσοστό της επιτυχίας του αναμένεται να οφείλεται στον κινητήρα τον οποίο θα κινεί το γαλλικό «όπλο». Όλες οι πληροφορίες οδηγούν στο συμπέρασμα πως το επερχόμενο Megane RS θα χρησιμοποιήσει τον turbo βενζινοκινητήρα των 1,8 λίτρων, δανεισμένο από την Alpine A110.
Για την συγκεκριμένη περίσταση, αλλά και με τις κατάλληλες βελτιωτικές επεμβάσεις, το hot hatch της Renault θα αποδίδει τουλάχιστον 282 ίππους, θα υιοθετεί 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο με τεχνολογία rev-matching, ενώ όποιος επιθυμεί αυτόματο κιβώτιο θα πρέπει να το παραγγείλει με το ανάλογο κόστος φυσικά.
Στα υπόλοιπα σημαντικά σημειώστε προς το παρόν, το νέο Megane RS θα είναι αποκλειστικά προσθιοκίνητο, θα διαθέτει ενεργή τετραδιεύθυνση, θα είναι ελαφρώς βαρύτερο από τον προκάτοχό του, ενώ παράλληλα, θα έρθει στις βιτρίνες των αντιπροσωπειών της φίρμας αποκλειστικά με 5θυρο αμάξωμα.
Σε επίπεδο επιδόσεων αναμένεται να δικαιώσει τα προγνωστικά με το 0-100 km/h να έρχεται σε 5,9 sec, με την τελική ταχύτητα να σταματά στα 270 km/h.
Κοινοποιήστε: