Η Audi είναι πλέον ένας καλόπιστος κατασκευαστής supercar, με το υπάρχον Audi R8 V10 Plus να είναι ένας άξιος υποψήφιος για το απόλυτο καθημερινό αλλά συνάμα «εξωτικό» τετράτροχο, μαζί με τις καλύτερες McLaren, Ferrari και Porsche.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ
Αλλά ο μακρύς και δύσκολος δρόμος μέχρι την κεντρομήχανη ναυαρχίδα της Audi στην πραγματικότητα ξεκίνησε με ένα περίεργο πρωτότυπο, το Audi quattro Avus. Το 1991 όταν εμφανίστηκε έμοιαζε σαν διαστημόπλοιο. Το μαυρισμένο αμάξωμα διαμορφώθηκε από αλουμίνιο, το οποίο έγινε έμμονη ιδέα για την Audi, το είδαμε τοσο στη λιμουζίνα το Α8 όσο και στο ΤΤ, για να κρατήσει το απόβαρο σε σεβαστά επίπεδα.
Το πρωτότυπο αυτοκίνητο χαρακτηρίστηκε από τις πόρτες που άνοιγαν προς τα πάνω, τα καθίσματα τύπου bucket και την οροφή με καταβολές από τη… NACA. Επίσης στο Avus υπήρχαν όλα τα γνωρίσματα των supercar. Ω, και ο κινητήρας ήταν κατασκευασμένος από ξύλο. Ναι ναι δεν κάναμε λάθος. Το Audi quattro Avus σχεδιάστηκε όχι μόνο ως δήλωση των σπορ φιλοδοξιών της γερμανικής φίρμας, αλλά και ως ένας σέξι τρόπος να εισαγάγει τους κινητήρες W12 με το εμπορικό σήμα.
Κάπως έτσι ξετυλίχθηκε το κουβάρι προτού φτάσουμε στο σημερινό τέρας, το Audi R8 V10 plus. Όλα τα πράγματα στη ζωή έχουν τη λογική τους εξήγηση. Έτσι δεν είναι;
Κοινοποιήστε: