Μπορεί τα οχήματα ελεύθερου χρόνου να είναι μόδα, ωστόσο, βρήκαμε εταιρείες που δεν έχουν crossovers στη γκάμα τους. Από τις 44 μεγάλες μάρκες που πωλούνται σε Ευρώπη και ΗΠΑ, μόλις επτά στερούνται οχήματα τέτοιου είδους. Πάμε να τις γνωρίσουμε…
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ
Smart
Πολλά έχουν γραφτεί για επέκταση της ομολογουμένως βραχύσωμης γκάμας της Smart, ωστόσο, θεωρείται υπερβολή ακόμη και το γεγονός πως το λιλιπούτειο όχημα πόλης απέκτησε τόσο τετράθυρο αδελφό σήμερα, όσο και κουπέ έκδοση στο παρελθόν. Δεν φαίνεται πειστική η ιδέα να αποκτήσει αδελφάκι με μπόι και όρεξη για περιπέτειες.
Aston Martin
Η Aston Martin δεν έχει crossover – τουλάχιστον ακόμη. Η αυτοκινητοβιομηχανία μικρού όγκου έχει δείξει ένα πρωτότυπο με τετρακίνηση και απόσταση από το έδαφος, με τις φήμες να οργιάζουν ότι θα συμπεριληφθεί στην παραγωγή. Αλλά τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί και ως εκ τούτου δεν μπορεί να θεωρηθεί σίγουρο.
Bugatti
Μπορεί η αδελφή της Bugatti η Bentley να έχει το ταχύτερο SUV στον κόσμο μέχρι αυτή τη στιγμή, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως η Bugatti θα την ακολουθήσει. Είναι αρκετά δύσκολο να επιτευχθεί κάτι τέτοιο από την εταιρία που έχει τεράστιο κόλλημα με την ιδανική αεροδυναμική. Επομένως, μην κρατάτε την αναπνοή σας.
Chrysler
Μπορεί να πρόκειται για ολόκληρο αμερικάνικο κολοσσό, αλλά όπως φαίνεται τα τελευταία χρόνια, τα θηριώδη sedan και τα πολυμορφικά κάθε είδους αποτελούν τις προτεραιότητες της φίρμας. Ένα crossover δεν βρίσκεται στα πλάνα της, παρά τον παροξυσμό που παρατηρείται στην παγκόσμια αγορά με τέτοιου ύφους αυτοκίνητα.
Ferrari
Το αφεντικό της FCA και της Ferrari, Sergio Marchionne, θέλει να κρατήσει τη Ferrari καθαρή. Ο ίδιος έχει πει, σε πολλές περιπτώσεις, δεν θέλει να δει μια Ferrari τύπου crossover στη διάρκεια της ζωής του. Χαρακτηριστική η ατάκα του Marchionne, όταν ρωτήθηκε για τις προοπτικές μιας Ferrari SUV: “Θα πρέπει να με πυροβολήσετε πρώτα.”
Lotus
Κανένα από τα τελευταία σχέδια της βρετανικής φίρμας που είδαν το φως της δημοσιότητας δεν συμπεριλαμβάνει ένα crossover. Μέχρι τώρα. Ο CEO Jean Marc Gales, λέει ότι εξετάζουν μια τέτοια περίπτωση, αλλά αν κατασταλάξουν ότι θα γίνει, θα πρέπει να γίνει με τον τρόπο της Lotus – με ελάχιστο βάρος και μέγιστη διασκέδαση στο δρόμο. Ένα τέτοιο αιρετικό όχημα φέρεται να στοχεύει στην κινεζική αγορά, εκεί όπου η μάρκα έχει λίγη ιστορία και πού η απόσταση από το έδαφος και το μέγεθος παίζει μεγαλύτερο ρόλο στις πωλήσεις, από ό, τι στις ΗΠΑ.
McLaren
Μια άλλη βρετανική μάρκα που δεν έχει κατασκευάσει ποτέ ένα crossover. Και είμαστε αρκετά βέβαιοι ότι η McLaren δεν θα μπει σε τέτοια διαδικασία, τουλάχιστον σύντομα. Η Porsche έχει ένα ζευγάρι ήδη, η Lotus εξετάζει ένα, ωστόσο, πιστεύουμε ότι η McLaren θα αναστείλει την πορεία, όπως η Ferrari και η Bugatti.
Κοινοποιήστε: