Μία πρωτοποριακή τεχνολογία μπαταριών, προϊόν Ολλανδικής startup, που υπόσχεται σημαντική αύξηση της αυτονομίας ηλεκτρικών οχημάτων και αξιοσημείωτες μειώσεις κόστους, αναδείχτηκε ο μεγάλος νικητής ενός διαγωνισμού με θέμα τις καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες που θα διαμορφώσουν το μέλλον της παγκόσμιας μετακίνησης και της ζωής στην πόλη.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΠΑΝΟΣ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗΣ (instagram.com/SeitanF1)
Ένα ανόδιο από καθαρή σιλικόνη για χρήση σε κυψέλες μπαταριών ιόντων λιθίου ήταν η καινοτόμα πρόταση που αναδείχτηκε 1η μεταξύ των δέκα φιναλίστ του BMW Startup Challenge. Μία κριτική επιτροπή υψηλού προφίλ από κορυφαία ονόματα του χώρου της νεοφυούς επιχειρηματικότητας επέλεξε την πρόταση της LeydenJar Technologies BV ως την καλύτερη στον τελικό γύρο αξιολόγησης, κατά τη διάρκεια του ‘Startup Symposium’, μιας αποκλειστικής εκδήλωσης που διοργάνωσε το BMW Group στο Άμστερνταμ.
«Τα κριτήρια επιλογής μας βασίστηκαν σε ερωτήματα όπως: το επίπεδο πόνου που προκαλεί το πρόβλημα σε χρήστες ή στην αγορά, την αποτελεσματικότητα επίλυσης του προβλήματος για τη BMW και τη διαφορετικότητα σε σχέση με τις ήδη υπάρχουσες λύσεις», εξηγεί ο Menno Kleingeld, Διευθύνων Σύμβουλος της VDL Enabling Transport Solutions.
Το ανόδιο μπαταρίας από σιλικόνη της LeydenJar εκτιμάται ότι έχει δεκαπλάσια χωρητικότητα σε σχέση με τα ανόδια από γραφίτη, κάτι που μεταφράζεται σε αύξηση της ενεργειακής πυκνότητας της μπαταρίας ενός ηλεκτρικού οχήματος έως 50%. Η τεχνολογία προσφέρει σημαντική αύξηση αυτονομίας των οχημάτων που λειτουργούν με μπαταρία και αισθητή μείωση του κόστους / χιλιόμετρο. Η τεχνολογία λέγεται ότι είναι κλιμακούμενη και μπορεί να ενταχθεί στην υπάρχουσα διαδικασία παραγωγής μπαταριών.
Τον Christian Rood, Συνιδρυτή της LeydenJar Technologies, συνεχάρη ο Peter Schwarzenbauer, Μέλος Δ.Σ. των BMW AG, MINI, Rolls-Royce, BMW Motorrad, στους τομείς Customer Engagement (Εμπλοκή Πελατών) και Digital Business Innovation (Ψηφιακή Επιχειρηματική Καινοτομία), κατά τη διάρκεια του BMW Group Symposium και της παραλαβής του μεγάλου βραβείου: Μίας νέας X1, special edition, Ολλανδικής παραγωγής, για 12-μηνη χρήση.
Τη 2η και 3η θέση κατέκτησαν δύο επίσης Ολλανδικές startups – η Wellsun, της οποίας τα διαφανή φωτοβολταϊκά πάνελ Lumiduct βελτιστοποιούν τη χρήση της ηλιακής ενέργειας και αναβαθμίζουν την ενεργειακή επάρκεια των κτιρίων και η Skytree, με μία ιδέα που αφαιρεί CO2 από κλειστούς χώρους και βελτιώνει την ποιότητα του αέρα στο εσωτερικό των αυτοκινήτων, μειώνοντας την κατανάλωση ενέργειας και αυξάνοντας την αυτονομία ηλεκτρικών και λοιπών οχημάτων. Οι τρεις καλύτερες startups θα επισκεφθούν – με όλα τα έξοδα πληρωμένα – το Startup Garage της BMW στο Μόναχο, όπου θα έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις προτάσεις τους αναλυτικά στους διευθυντές της BMW, οι οποίοι ασχολούνται με την αγορά προϊόντων και υπηρεσιών για λογαριασμό της εταιρείας.
«Η ποιότητα και ποικιλία των καινοτόμων επιχειρηματικών ιδεών που παρουσίασαν οι δέκα φιναλίστ στο BMW Startup Challenge ήταν πραγματικά εξαιρετική», δήλωσε ο Peter Schwarzenbauer, Μέλος Δ.Σ. της BMW AG. Και πρόσθεσε: «Η προσωπική επαφή με το γεμάτο πάθος και ιδέες από τον κόσμο των startups είναι πολύ συναρπαστική για έναν ηγέτη της καινοτομίας όπως το BMW Group, κυρίως σε μία εποχή ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων και αλλαγών».
Η BMW κάλεσε startups που δραστηριοποιούνται σε τομείς σχετικούς με προϊόντα ή υπηρεσίες μετακίνησης, να υποβάλλουν τις καινοτόμες ιδέες τους πάνω σε θέματα τεχνολογίας, προϊόντων και υπηρεσιών. Μέσα από το διαγωνισμό, τους ανοίγεται μία ευκαιρία γνωριμίας με ένα χώρο που αγοράζει προϊόντα και υπηρεσίες αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων κάθε χρόνο. Οι φιναλίστ επελέγησαν από 62 συνολικά εταιρίες startup από 10 χώρες που υπέβαλλαν αρχικά τις συμμετοχές τους στο BMW Startup Challenge. Αυτό διεξήχθη σε συνεργασία με το BMW Group Startup Symposium και το κορυφαίο, Ευρωπαϊκό φεστιβάλ νεοφυών επιχειρήσεων StartupFest Europe 2017.
Κοινοποιήστε: