Η απόλυτη μάχη της πρόσφυσης στο χιόνι μεταξύ πισωκίνητου και προσθιοκίνητου αυτοκινήτου.
Ένα από τα μεγάλα ερωτήματα που προκύπτουν συνήθως στα πηγαδάκια των οδηγών, ιδιαίτερα τους χειμερινούς μήνες, είναι η σωστή οδήγηση στο χιόνι. Για τους πιο ψαγμένους οδηγούς το ζήτημα μετατοπίζεται στη μετάδοση της κίνηση και τελικά αν τα αυτοκίνητα με την κίνηση στους εμπρός τροχούς έχουν πλεονέκτημα έναντι εκείνων με την κίνηση στους πίσω τροχούς.
Σε ένα βίντεο που δημοσιεύτηκε στο YouTube από τους ανθρώπους της Tyre Reviews το παραπάνω ερώτημα μπαίνει στο μικροσκόπιο. Για την άτυπη αυτή κόντρα έχουν επιστρατευτεί ένα Audi A4 με κίνηση στους εμπρός τροχούς και μία BMW Σειρά 3 με κίνηση στους πίσω τροχούς. Κοινό στοιχείο των δύο σεντάν είναι ότι έχουν τα ίδια ελαστικά χιονιού της Goodyear, τα UltraGrip Performance 3.
Η πρώτη δοκιμασία έχει να κάνει με επιτάχυνση από στάση με ενεργοποιημένο το traction control και στη συνέχεια με απενεργοποιημένο το traction control. Σε αυτήν την περίπτωση τα δύο αυτοκίνητα έχουν την ίδια απόδοση με ένα μικρό πλεονέκτημα στην BMW. Η δεύτερη δοκιμασία έχει να κάνει με την επιτάχυνση σε ανηφορικό χιονισμένο δρόμο όπου και πάλι η BMW είναι ελαφρώς μπροστά.
Η τελευταία δοκιμασία έχει να κάνει με τη συμπεριφορά στις στροφές. Έχει δημιουργηθεί λοιπόν μια συγκεκριμένη διαδρομή στην οποία η BMW και πάλι είναι ταχύτερη όταν το traction control είναι απενεργοποιημένο. Όταν όμως ενεργοποιείται το traction control, το Audi σημειώνει ταχύτερο χρόνο.
Δείτε την κόντρα στο χιόνι.
Πηγή: newsauto.gr
Κοινοποιήστε: