Ενώ η Subaru προσφέρει χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων σε πολλά από τα οχήματά της, αυτό θα μπορούσε σύντομα να αλλάξει καθώς η εταιρεία επικεντρώνεται πλέον στην ασφάλεια. Κάτι που σημαίνει πως πολλά αυτοματοποιημένα συστήματα θα συμπεριληφθούν στον εξοπλισμό.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)
Τίποτα δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα, αλλά η Auto Express αναφέρει ότι επιθυμία της εταιρείας είναι να κατασκευάσει τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα στον κόσμο, κάτι που θα μπορούσε τελικά να επηρεάσει την επιλογή της ή καλύτερα εμμονή στο να χρησιμοποιεί μόνο χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων. Το ευπρόσδεκτο σύστημα EyeSight της εταιρείας προσφέρει μια ποικιλία χαρακτηριστικών βοηθημάτων του οδηγού, όπως, προσαρμοστικό σύστημα ελέγχου ταχύτητας, σύστημα υποβοήθησης λωρίδας και αυτόματο φρενάρισμα πριν από τη σύγκρουση, όμως όλα αυτά δεν είναι συμβατά με τα συμβατικά χειροκίνητα κιβώτια.
Εάν η Subaru θέλει πραγματικά να παράγει ασφαλέστερα αυτοκίνητα, μπορεί να αποφασίσει να εγκαταλείψει τις χειροκίνητες προτάσεις. Όπως εξήγησε ο διευθύνων σύμβουλος της Subaru στο Ηνωμένο Βασίλειο, Chris Graham, «δεν υπάρχουν φήμες που έχουμε ακούσει ότι το χειροκίνητο κιβώτιο θα συνεχιστεί ή το Eyesight θα προσφέρεται με αυτό». Συνέχισε να λέει «Το ένστικτό μου λέει ότι θα είναι EyeSight με Lineartronic σε συνεχή και μακροπρόθεσμη βάση”.
Ο Graham πρόσθεσε ότι δεν πιστεύει πως η Subaru μπορεί να συνεχίσει να προσφέρει ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων εάν η εταιρεία σκέφτεται σοβαρά να κατασκευάσει τα ασφαλέστερα οχήματα στον κόσμο. Όπως δήλωσε, προσφέροντας ένα όχημα με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και χωρίς το EyeSight δεν θα “καταστρέψει” το μήνυμα ασφαλείας. Δεν θα ακούγαμε τα κουδούνια συναγερμού, αλλά φαίνεται ότι το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων θα αντιμετωπίσει αυξημένη πίεση καθώς τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και η ημιαυτόνομη τεχνολογία γίνονται πια πιο σημαντικά.
Κοινοποιήστε: