Ο ιταλικός σχεδιαστικός οίκος θα παρουσιάσει ένα συλλεκτικό supercar στο σαλόνι της Γενεύης. Τι ξέρουμε μέχρι στιγμής και τι κρύβεται πίσω από αυτό;
ΤΟΥ ΑΚΗ ΤΕΜΠΕΡΙΔΗ (twitter.com/theworldoffroad)
H Italdesign δημοσιοποίησε το τέταρτο teaser του συλλεκτικού supercar που πρόκειται να παρουσιάσει στη Γενεύη. Στη στούντιο φωτογραφία, που είναι επί τούτου σκοτεινή και ασπρόμαυρη, φαίνεται η επιγραφή ITALDESIGN, προφανώς στην ουρά του αυτοκινήτου, όπου διακρίνεται και ένας αεραγωγός (ή διαχύτης;) από κάτω. Η λεζάντα γράφει: «η πρώτη ιστορία είναι έτοιμη να ειπωθεί. Ελάτε να την ανακαλύψετε στη Γενεύη».
Σε ποια ιστορία αναφέρεται; Για να αποκωδικοποιήσουμε το μήνυμα ψάξαμε τα προηγούμενα teaser. Στο δεύτερο από τα τέσσερα που είχε δημοσιεύσει το Μονκαλιέρι στις 17/1 έγραφε: «φέτος θα φωτίσουμε πέντε ξεχωριστές ιστορίες. Για 5 συλλέκτες με όραμα». Τότε μάθαμε δηλαδή ότι το αυτοκίνητο θα κατασκευαστεί – αρχικά τουλάχιστον – σε πέντε μονάδες. Άρα η πρώτη ιστορία αφορά το πρώτο αυτοκίνητο που απ’ όσο γνωρίζουμε έχει πωληθεί σε Ευρωπαίο συλλέκτη. Είναι αυτό που θα μας δείξουν στη Γενεύη.
Στη φωτογραφία του δεύτερου teaser υπήρχε ένα φωτιστικό σώμα σε εξάγωνο σχήμα. Αυτό δείχνει ότι το αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί από τον Filippo Perini, ο οποίος πριν αναλάβει διευθυντής σχεδιασμού στην Italdesign, ήταν επικεφαλής σχεδιασμού στη Lamborghini. Ο ίδιος είχε εισάγει τα πολύγωνα μοτίβα στην Huracan και προφανώς τα εφαρμόζει – υποθέτουμε με διαφορετικό τρόπο – στο πρώτο supercar της Italdesign.
Την 1η Φεβρουαρίου, στο τρίτο teaser του Μονκαλιέρι, είδαμε τα βράγχια του μπροστινού φτερού και στο βάθος, θολά, μία υπερυψωμένη, σταθερή αεροτομή. Αυτό αν μη τι άλλο συμβολίζει τη σε βάθος αεροδυναμική μελέτη του αυτοκινήτου. Η λεζάντα της φωτογραφίας έγραφε: «δυνατός κινητήρας, υψηλές επιδόσεις: θα είναι μία καταπληκτική ιστορία σε κανονικούς δρόμους».
Τι σημαίνει αυτό; Ότι πρώτον το αυτοκίνητο θα έχει πιστοποίηση για να κυκλοφορεί κανονικά στο δρόμο – θα είναι road legal για να το πούμε στη γλώσσα μας. Με αυτό το δεδομένο και από τη στιγμή που μιλάμε για πέντε μόλις μονάδες, ένας σχεδιαστικός οίκος σαν την Italdesign δεν θα τολμούσε ποτέ να εξελίξει δικό της κινητήρα και μηχανικά μέρη μια και τα κόστη για τις διαδικασίες πιστοποίησης κοστίζουν εκατομμύρια ευρώ.
Από τη στιγμή λοιπόν που η Italdesign ανήκει εξ’ ολοκλήρου στον όμιλο VW – Audi, να υποθέσουμε ότι το ιταλικό supercar θα κρύβει από κάτω την τεχνολογία ενός υπαρκτού αυτοκινήτου. Οι κορυφαίες πλατφόρμες στο ατέλειωτο ράφι του ομίλου είναι τρεις: της Lamborghini Huracan/Audi R8, της Lamborghini Aventador και η υβριδική πλατφόρμα της Porsche 918. Στη Γενεύη θα μάθουμε ποια από τις τρεις προτιμήθηκε και γιατί.
Τόσο στο τελευταίο teaser όσο και στο πρώτο που είχε δημοσιευτεί το Δεκέμβριο, φαίνεται καθαρά ότι το επώνυμο του αυτοκινήτου θα είναι Italdesign. Σύμφωνα με πληροφορίες του NewsAuto, η εταιρία έχει καταχωρηθεί διεθνώς ως αυτόνομος κατασκευαστής. Αυτό που μένει είναι να δούμε το μικρό όνομα του αυτοκινήτου, το πώς θα μοιάζει, τι θα κρύβει από κάτω και βέβαια τι συνέχεια θα έχει το συγκεκριμένο εγχείρημα. Ραντεβού στο Hall 2 λοιπόν του Palexpo Γενεύη λοιπόν στις 7 Μαρτίου…
Κοινοποιήστε: