Μια νέα καταχώρηση στα πτυχία ευρεσιτεχνίας περιγράφει τη μέθοδο της Audi για την εύρεση μιας πιο αποτελεσματικής διαδρομής πλοήγησης για υβριδικό όχημα. Η τεχνική λειτουργεί δυναμικά και μπορεί να προσαρμοστεί ανάλογα με την τρέχουσα λειτουργία του μοντέλου.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)
Το υβριδικό σύστημα πλοήγησης της Audi εξετάζει την επιθυμητή διαδρομή και σχεδιάζει έναν τρόπο μεγιστοποίησης της χρήσης του ηλεκτροκινητήρα στο ταξίδι. Η τρέχουσα κατάσταση της μονάδας μετάδοσης κίνησης αποτελεί μέρος του υπολογισμού, οπότε η διαδρομή από μια πλήρως φορτισμένη μπαταρία και μια σχεδόν εξαντλημένη είναι διαφορετική. Η τεχνολογία γνωρίζει επίσης την ικανότητα του κινητήρα καύσης να φορτίζει την μπαταρία και δύναται να προσαρμόσει τη διαδρομή για να μεγιστοποιήσει αυτή την ικανότητα.
Το σύστημα θα μπορούσε να συνδυάσει και αυτά τα δύο στοιχεία. Για παράδειγμα, η πλοήγηση μπορεί να προσφέρει στον οδηγό μια επιλογή για μια διαδρομή που θα χρησιμοποιούσε μόνο την μπαταρία και μία που χρησιμοποιεί τόσο το EV όσο και τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της Audi δεν υποθέτει ότι αυτή η τεχνολογία θα είναι μόνο για αυτόνομα οχήματα και αυτό γιατί οι άνθρωποι συχνά δεν οδηγούν με τη μέγιστη απόδοση. Ως εκ τούτου, το σύστημα θα είναι σε θέση να προσαρμόσει τη διαδρομή εάν η προβλεπόμενη ποσότητα εύρους EV αλλάξει κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
Σύμφωνα με το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της Audi, οι ιδιοκτήτες υβριδικών οχημάτων, και ειδικότερα plug-in, “θέλουν ιδανικά να καλύψουν ολόκληρη τη διαδρομή με ηλεκτρική ικανότητα”. Αυτό το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας θα έκανε την εμπειρία αυτή πιο κοινή και θα προσέδιδε επιπλέον πλεονέκτημα στη μείωση των ρύπων.
Να σημειώσουμε εδώ, πως η Toyota κατέθεσε πρόσφατα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για την τεχνολογία που σχεδίασε και αφορά τη διαδρομή του οχήματος σε όσο το δυνατό περισσότερο διάστημα κάτω από τον ήλιο. Η ιδέα ενίσχυσε τη φόρτιση μέσω μιας ηλιακής κυψέλης στην οροφή.
Κοινοποιήστε: