Η ελληνική αντιπροσωπεία της Nissan συμμετέχει στο πανευρωπαϊκό σύστημα εκπαίδευσης της εταιρείας, που έχει στόχο τη βελτίωση των υπηρεσιών προς τους πελάτες.
Eπιμέλεια: Κώστας Φούζας
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα αποτελεί μέρος του ολοκληρωμένου συστήματος εκπαίδευσης της Ακαδημίας Nissan (Nissan Academy) και στόχος του είναι η αξιολόγηση των γνώσεων, αλλά και η συνεχής εκπαίδευση κάθε σύμβουλου πωλήσεων και Service της Nissan. Με το πρόγραμμα αυτό, η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε εξοπλίζει το προσωπικό του εξουσιοδοτημένου δικτύου της με τις απαραίτητες δεξιότητες, έτσι ώστε οι πελάτες της σε πωλήσεις αλλά και service, να απολαμβάνουν ποιοτικές υπηρεσίες. Στο πλαίσιο των παραπάνω, η ελληνική αντιπροσωπεία της Nissan προχώρησε ήδη στην αξιολόγηση του συνόλου του προσωπικού που έχει άμεση και καθημερινή επαφή με τους πελάτες της. Στο επόμενο στάδιο του προγράμματος, θα διεξαχθεί ατομική εκπαίδευση για κάθε εργαζόμενο, στη βάση των αποτελεσμάτων της αξιολόγησής του.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=c3WPF3XTQzc]
Κοινοποιήστε: