Δυστυχώς ζούμε σε μια χώρα που τα τελευταία 4 χρόνια δεν έχουμε την χαρά να οδηγούμε επίσημα τα μοντέλα της Mazda. Και αυτό γίνεται ακόμα πιο εξοργιστικό, γιατί η ιαπωνική εταιρία βρίσκεται ίσως στην καλύτερη φάση της ιστορίας της, βγάζοντας εκπληκτικά μοντέλα, πανέμορφοα, και κυρίως με κορυφαία δυναμική συμπεριφορά. Και απ’όσο έχω πληροφόρηση, θα αργήσει κάποιος επιχειρηματίας να αναλάβει την εισαγωγή της στην Ελλάδα.
Στο θέμα μας τώρα, και αφού διάβασες για το νέο πρωτοποριακό Skyactiv-X βενζινοκινητήρα, μαθαίνουμε -μέσω ενός μηχανικού της εταιρίας- ότι στο παρελθόν η Mazda χρησιμοποιούσε συχνά τα μοντέλα της BMW ως σημείο αναφοράς, καθώς θεωρούσε ότι αυτά είναι τα κορυφαία, διάσημα για το Ultimate Driving Machines, όντας fun to drive και οδηγοκεντρικά. Και κάπως έτσι χαρακτηρίζονται και τα μοντέλα της Mazda.
Σύμφωνα, όμως, με τον μηχανικό της εταιρίας, τα πράγματα έχουν αλλάξει πλέον, και η BMW φαίνεται να μην έχει σαν προτεραιότητα την χαρά της οδήγησης. Και αυτό γιατί η αίσθηση του τιμονιού δεν είναι όποιος παλιότερα, ούτε η χροιά του κινητήρα, ενώ και το βάρος έχει πάρει την ανιούσα, κάνοντας τα γερμανικά μοντέλα να τα “αισθάνεσαι” πολύ τεχνητά, με ότι αυτό συνεπάγεται στην διασκέδαση της οδήγησης.
Η Mazda το έχει διαπιστώσει, και πλέον δεν βάζει σαν σημείο αναφοράς τα μοντέλα της βαυαρέζικης φίρμας. Και κάπου εδώ ετοιμάσου να πέσεις από τα σύννεφα. Με ποια εταιρία και ποιο μοντέλα πλέον κάνει συγκρίσεις; Με το νέο Toyota Camry.
Και ο μηχανικός της Mazda δήλωσε ανησυχητικά:
Αν το Camry πωλούσε τόσο καλά πριν, όταν ήταν τόσο βαρετό οδηγικά, τώρα έχουν πραγματικά ένα καλό αυτοκίνητο στα χέρια τους!
Ο λόγος που πλέον η Mazda δεν θέτει τη BMW ως σημείο αναφοράς
Κοινοποιήστε: