Το νέο VW Polo σύντομα θα λανσαριστεί στην ελληνική αγορά και με τον νεότερο, ισχυρό και καινοτόμο 1.500άρη turbo κινητήρα της γερμανικής εταιρείας. Ας δούμε αναλυτικά τα στοιχεία του.
Ο βενζινοκινητήρας 1.5 TSI ACT του νέου VW Polo με Ενεργητική Διαχείριση Κυλίνδρων είναι ένας κινητήρας υψηλής τεχνολογίας. Είναι μια περαιτέρω εξέλιξη του 1.4 TSI με ACT που έκανε το ντεμπούτο του στην προηγούμενη έκδοση του γερμανικού μοντέλου. Ανάλογα με τις συνθήκες λειτουργίας, η Ενεργητική Διαχείριση Κυλίνδρων του 1.5 TSI ACT μπορεί προσωρινά να απενεργοποιήσει δύο κυλίνδρους, μειώνοντας σημαντικά την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων.
Ο τετρακύλινδρος τούρμπο βενζινοκινητήρας είναι εξαιρετικά εύστροφος και εξευγενισμένος. Αναπτύσσει τη μέγιστη ροπή του των 250 Nm ανάμεσα στις πολύ χαμηλές 1.500 στροφές και τις 3.500 στροφές. Η μέγιστη ισχύς των 110 kW / 150 PS παράγεται ανάμεσα στις 5.000 και τις 6.000 στροφές. Ο κινητήρας αυτός με εκτόπισμα 1.495 κ.ε. έχει σχέση συμπίεσης 10,5:1.
Ο 1.5 TSI ACT της VW είναι σημαντικά πιο εξευγενισμένος από τον 1.4 με ACT. Για παράδειγμα, η εσωτερική τριβή έχει μειωθεί χάρη σε μια πλήρως μεταβλητή, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη αντλία λαδιού και την επίστρωση με πολυμερές του κεντρικού εδράνου του πρώτου στροφαλοφόρου. Επιπλέον, ο νέος τούρμπο κινητήρας χαρακτηρίζεται από υψηλότερες πιέσεις ψεκασμού από 200 ως 350 bar.
Άλλες τελειοποιήσεις αποτελούν η ακόμη πιο αποτελεσματική μονάδα έμμεσης ενδιάμεσης ψύξης με βελτιωμένη απόδοση. Θερμοευαίσθητα εξαρτήματα όπως η βαλβίδα επιταχυντή είναι τοποθετημένα κάτω από τον ενδιάμεσο ψύκτη για βέλτιστη απόδοση. Επίσης, ο νέος κινητήρας διαθέτει ένα εντελώς καινοτόμο σύστημα θερμικής διαχείρισης με μια μονάδα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενης ψύξης. Χαρακτηριστικά: Χιτώνια κυλίνδρου επικαλυμμένα με πολυμερές, ψύξη πτερυγίων ανάμεσα στους κυλίνδρους και ψύξη εφαπτόμενης ροής στην κυλινδροκεφαλή.
Κοινοποιήστε: