Το ολοκαίνουργιο Kia Stonic θα αποκτήσει ήπια υβριδική τεχνολογία το 2019, βοηθώντας να μειωθούν οι εκπομπές CO2 και να ενισχυθεί η απόδοση του συμπαγούς crossover. Τα αφεντικά αξιολογούν τη σκοπιμότητα μιας έκδοσης EV, επίσης.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)
Αρχικά, το Stonic θα ξεκινήσει με δύο βενζινοκινητήρες και μία μονάδα diesel. Η υβριδική τεχνολογία θα προστεθεί πιθανώς σε έναν από τους κινητήρες βενζίνης για να μειώσει τις εκπομπές ρύπων και να αυξήσει την απόδοση. Θα λειτουργήσει με παρόμοιο τρόπο με το σύστημα SHVS της Suzuki, αποθηκεύοντας πλεόνασμα ενέργειας για να τροφοδοτήσει πράγματα όπως το air-condition, το ραδιόφωνο, την stop-start λειτουργία. Η επιτάχυνση και η απόκριση του γκαζιού θα πρέπει να κερδίσουν πολύτιμους πόντους.
Ενώ το Kia Stonic δεν θα προσφέρεται προς το παρόν ως πλήρες υβριδικό ή plug-in, μια ηλεκτροκίνητη έκδοση είναι υπό κατασκευή. Παρά τους προϊστάμενους που αμφισβήτησαν στο παρελθόν την κερδοσκοπία, ένας εκπρόσωπος της Kia επιβεβαίωσε ότι η μάρκα κοιτάζει την τεχνολογία – επιμένοντας ότι ένα πλήρες EV είναι “εφικτό” στην πλατφόρμα του Stonic. Αντί να αναπτύξει νέα προϊόντα EV, η Kia θα «ηλεκτρίσει» την υπάρχουσα σειρά προϊόντων της. Δεν δόθηκε χρονικό πλαίσιο για το ηλεκτρικό Kia Stonic, αλλά με το Soul EV ήδη σε πώληση και ένα Niro EV το 2018, η σειρά δεν χρειάζεται άμεση ενίσχυση. Ωστόσο, με τους γνωστούς κύκλους προϊόντων της Kia, είναι πιθανό να δούμε μια ηλεκτροκίνητη έκδοση του Stonic πριν από το τέλος της δεκαετίας.
Κοινοποιήστε: