Kliktv.gr
  • Αρχική
  • Ελλαδα
  • Κοσμος
  • Περιβαλλον
  • Αθλητικα
  • Lifestyle
  • Υγεια
  • Γυναικα
  • Πολιτισμός
    • Βιβλιο
    • Θέατρο
    • Μουσική
  • Auto-Moto
  • Διαφορα
    • Κοινωνικά
    • Συνταγές
  • Αστρολογία
☰
Kliktv.gr
Home > Ελλαδα
178 views 20 sec 0 Comment

Οι 10 κορυφαίοι εργοδότες που ξεχωρίζουν στον κλάδο της φιλοξενίας

rularulina_xo0ks4zq - 26 Μαΐου 2025

Κοινοποιήστε:

  • Πατήστε για κοινοποίηση στο Facebook(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) Facebook
  • Click to share on X(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) X
Οι-10-κορυφαίοι-εργοδότες-που-ξεχωρίζουν-στον-κλάδο-της-φιλοξενίας

Έρευνα στον κλάδο της Φιλοξενίας και σε 49 κορυφαίες εταιρείες που ανήκουν σε αυτόν, πραγματοποίησε το τμήμα Talent Intelligence του kariera.gr, σε συνεργασία με τη Workathlon, μέλος του Kariera Group.

Στην ολοκληρωμένη συγκριτική έρευνα που διεξήχθη, αξιολογήθηκε η σχέση των εταιρειών με την εμπειρία υποψηφίου, η παρουσία τους στα online κανάλια, η εξωστρέφεια του Employer Branding και η αποτελεσματικότητα των ιστοσελίδων καριέρας τους (Career Sites).

Παράλληλα, διεξήχθη ποσοτική έρευνα σε 1.739 επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στον συγκεκριμένο τομέα, με στόχο την ανάδειξη των παραγόντων που επηρεάζουν την επιλογή εργοδότη, καθώς και την κατηγοριοποίηση των εταιρειών αυτών βάσει οκτώ διαφορετικών κριτηρίων όπως : εργασιακό περιβάλλον, εξέλιξης και ανάπτυξη, κοινωνική ευθύνη, μισθοί-παροχές, εργασιακή ασφάλεια, ακεραιότητα οράματος και αξιών, ισορροπία επαγγελματικής και προσωπικής ζωής και εξωστρέφεια Μέσα στα Κοινωνικής Δικτύωσης.

Οι top 10 εργοδότες επιλογής στη Φιλοξενία

Οι εταιρείες που κατέκτησαν, σύμφωνα με την έρευνα, οι πρώτες θέσεις στις προτιμήσεις των επαγγελμάτων στον τομέα της Φιλοξενίας, είναι οι εξής:

  • Κόστα Ναβαρίνο
  • Ξενοδοχείο Four Seasons Astir Palace Αθήνα
  • Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία Αθήνα
  • Grecotel: Πολυτελή Ξενοδοχεία & Θέρετρα
  • ΑΜΑΝΖΟΕ
  • Ξενοδοχεία Divani Collection
  • Ξενοδοχεία και Θέρετρα Electa
  • Θέρετρα Domes
  • Όμιλος Μίτσης
  • Ξενοδοχεία Μπράουν
hospitality.jpg
Πηγή: Unsplash

Το 95,3% θα εξετάσει προτάσεις από αξιόπιστες εταιρείες με θετική φήμη στην αγορά εργασίας

Από τα ευρήματα της έρευνας και από την πλευρά των εργαζομένων, προκύπτει ότι η συντριπτική πλειοψηφία των συμμετεχόντων (95,3%) είναι πρόθυμη να εξετάσει μία πρόταση από εργοδότη με καλή φήμη, ακόμη και αν δεν αναζητά ενεργή εργασία. Το 88,2% δηλώνει ότι εξετάζει τις διαθέσιμες αξιολογήσεις για μια εταιρεία πριν υποβάλει αίτηση, ενώ το 68,9% θα αποχωρήσει από μία εργασία εάν το εργασιακό περιβάλλον δεν είναι ικανοποιητικό . Επιπλέον, το 58,8% των επαγγελματιών διστάζει να επιλέξει εργοδότες με κακή φήμη στην αγορά, ιδίως όταν έχουν καταγραφεί αρνητικές εμπειρίες από πρώην εργαζόμενους.

Στον αντίποδα, η πλειοψηφία των εργοδοτών (59,2%) προβάλλει επαρκώς τις κοινωνικές και επαγγελματικής εξέλιξης ή τα προγράμματα εκπαίδευσης μέσω των Career Sites τους , ενώ το 53,1% αναφέρει στα κανάλια επικοινωνίας τους τις παροχές που προσφέρουν στους εργαζόμενους τους . Ακόμη πιο περιορισμένη είναι η πληροφόρηση για πρακτικές και αποφοίτες, με ποσοστά που δεν ξεπερνούν το 16,3% και 12,3% αντίστοιχα. Τέλος, μόνο το 6,1% παρέχει στους δυνητικούς υποψήφιους ουσιαστικές πληροφορίες για τη διαδικασία συνέντευξης και πρόσληψης .

Η μεθοδολογία της Έρευνας

H ομάδα διεξαγωγής της έρευνας, ανέλυσε τη διαδικτυακή παρουσία των εταιρειών με βάση τέσσερις βασικούς πυλώνες: το Employee Value Proposition, δηλαδή την ανάλυση των διαθέσιμων δεδομένων προβολής που αναδεικνύουν τη διαφοροποίηση κάθε εργοδότη από τον ανταγωνισμό, το Channel Effectiveness που αναφέρεται στη συνέπεια και αποτελεσματικότητα της παρουσίας τους σε Job Boards και Social Media, το Career Site , όπου εξετάζεται η δομή και η πληρότητα του περιεχομένου αλλά και η ευκολία πλοήγησης για έναν υποψήφιο, καθώς και το Candidate Experience , η αξιολόγηση της εμπειρίας κάθε εργαζομένου κατά τη διαδικασία αίτησης εργασίας.

Με την εν λόγω έρευνα αναδεικνύεται η ανάγκη για περισσότερη διαφάνεια και συνέπεια από τους εργοδότες στον κλάδο της Φιλοξενίας, ώστε να βελτιωθούν τόσο η εμπειρία του υποψηφίου, όσο και η εικόνα των εργοδοτών στους νυν και μελλοντικούς εργαζόμενους.

PREVIOUS

Εσθονία: «Aγκαλιάζει» την Τεχνητή Νοημοσύνη στα σχολεία

NEXT

Φόβοι ότι εξαπλώνεται ο θανατηφόρος μύκητας που «θρέφεται» από την κλιματική αλλαγή
Related Post
ΗΠΑ:-Ο-Ρόμπερτ-Κένεντι-θέλει-να-απαγορευτεί-η-αγορά-ζαχαρούχων-αναψυκτικών-με-τα-κουπόνια-τροφίμων
29 Μαρτίου 2025
ΗΠΑ: Ο Ρόμπερτ Κένεντι θέλει να απαγορευτεί η αγορά ζαχαρούχων αναψυκτικών με τα κουπόνια τροφίμων
Τζόκερ:-Ένα-τυχερό-δελτίο-τα-σάρωσε-όλα-–-Πήρε-20000.000-ευρώ
31 Ιανουαρίου 2025
Τζόκερ: Ένα τυχερό δελτίο τα σάρωσε όλα – Πήρε 20.000.000 ευρώ
Πώς-θα-φέρεις-περισσότερη-αγάπη-στη-ζωή-σου;
11 Οκτωβρίου 2023
Πώς θα φέρεις περισσότερη αγάπη στη ζωή σου;
Ιράκ:-Εντοπίστηκαν-έξι-αυτοσχέδιες-βόμβες-στο-ιστορικό-τζαμί-Αλ-Νουρί-της-Μοσούλης
1 Ιουλίου 2024
Ιράκ: Εντοπίστηκαν έξι αυτοσχέδιες βόμβες στο ιστορικό τζαμί Αλ Νουρί της Μοσούλης
Comments are closed.

Follow me on Blogarama

klikTv.gr

Το kliktv.gr δεν ελέγχει τη διαθεσιμότητα, το περιεχόμενο, την πολιτική προστασίας των προσωπικών δεδομένων, την ποιότητα και την πληρότητα των υπηρεσιών άλλων web sites και σελίδων στα οποία παραπέμπει μέσω “δεσμών”, hyperlinks ή διαφημιστικών banners. Συνεπώς, για οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιασθεί κατά την επίσκεψη/χρήση τους, ο χρήστης οφείλει να απευθυνθεί απευθείας στα αντίστοιχα web sites και σελίδες, τα οποία και φέρουν ακέραια τη σχετική ευθύνη για την παροχή των υπηρεσιών τους. Το kliktv.gr σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να θεωρηθεί ότι ενστερνίζεται ή αποδέχεται το περιεχόμενο ή τις υπηρεσίες των web sites και των σελίδων στα οποία παραπέμπει ή ότι συνδέεται με αυτά κατά οποιονδήποτε άλλο τρόπο. Διαβάστε περισσότερα στους ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ

Contact us: info@kliktv.gr
  • KlikTv
  • Privacy
  • Contact
Contact us: info@kliktv.gr © Copyright 2013-2023 - Kliktv.gr. All Rights Reserved