Ενώ χρειάζεστε γρήγορες αντιδράσεις για να αντιμετωπίσετε το πρόβλημα μόλις αισθανθείτε ότι το πίσω άκρο του αυτοκινήτου σας δεν ελέγχεται, η προσπάθεια υπερβολικής διόρθωσης σίγουρα δεν θα οδηγήσει σε κάτι καλό. Δείτε στο video τις χορευτικές φιγούρες αυτής της Porsche…
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)
Εδώ έχουμε ένα τέλειο παράδειγμα για το πώς μοιάζει μια σχεδόν κακή μέρα στο Νίρμπουργκρινγκ. Θα ήταν προφανώς χειρότερο αν η 911 GT3 έσπαγε το προστατευτικό κιγκλίδωμα τόσο για την ίδια όσο και τον οδηγό της.
Η Porsche πλησίαζε την αρχική αριστερή στροφή με υπερβολική ταχύτητα, για να μην αναφέρω το γεγονός ότι ήταν πολύ μακριά από τη σωστή γραμμή αγώνων και μάλιστα πάνω στο χορτάρι. Το αυτοκίνητο άρχισε να διπλώνει, αναγκάζοντας τον οδηγό να διορθώσει υπερβολικά ακόμη και όταν επέστρεψε στην άσφαλτο.
Εκεί όλα πήγαν λάθος πάλι, καθώς η 911 άρχισε να γυρίζει προς το προστατευτικό κιγκλίδωμα στο κάτω μέρος της οθόνης. Ευτυχώς η περιοχή διαφυγής ήταν γεμάτη με μικρές πέτρες, οι οποίες έχουν σχεδιαστεί για να παράγουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αντίσταση τριβής.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=531vtOfW-KY]
Κοινοποιήστε: