Αναμφίβολα μία από τις εταιρείες που τραβούν την προσοχή αυτό τον καιρό, με τα νέα λανσαρίσματα και τις ανανεώσεις στη γκάμα τους, είναι η Opel. Με το νέο της «παίκτη» να ακούει στο όνομα Crossland X.
TOY ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/seitanf1)
Σας είχαμε ενημερώσει πως το γράμμα «Χ» θα συνοδεύει πλέον όλα τα crossover της γερμανικής μάρκας, από την πρώτη μας κιόλας επαφή με το Mokka X, πριν από τρεις μήνες, στο Εδιμβούργο. Όπως επίσης και για την προϊοντική επίθεση την οποία ετοίμαζε η Opel.
Στο πλαίσιο αυτής λοιπόν και βλέποντας πως η κατηγορία Β αποτελεί πολύ δυνατό πεδίο πωλήσεων ανά την Ευρώπη, η μάρκα από το Ράσελχαϊμ προχωράει στο λανσάρισμα ενός «αδερφού» μοντέλου που θα τοποθετηθεί στη γκάμα ένα σκαλί ψηλότερα.
Επίσημα θα το δούμε τον προσεχή Μάρτιο, στο διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης αλλά έχουμε ήδη μοιραστεί πράγματα μαζί σας για αυτό (διαβάστε περισσότερα εδώ). Γιατί όμως κατευθύνεται εκεί η Opel; H απλή απάντηση είναι: «επειδή μετράει ήδη 600 χιλιάδες πωλήσεις του Mokka στην Ευρώπη. Γιατί να μην τοποθετήσει δίπλα του και ένα CUV»;.
Την πιο… επίσημη απάντηση, τη δίνει η CMO της Opel, Tina Müller: «Οι πελάτες θέλουν επίσης πιο συναισθηματικά αυτοκίνητα στην κατηγορία Β. Ικανοποιούμε αυτές τις προσδοκίες με το Crossland X, και προσφέρουμε ένα αυτοκίνητο με συναρπαστική σχεδίαση και τα πλεονεκτήματα ενός SUV για τη ζωή στην πόλη – αστική ευελιξία, αυτοπεποίθηση σε μεγάλες διαδρομές. Είναι ιδανικό για όσους θέλουν να ζουν τη ζωή της εξοχής στην πόλη, που καλλιεργούν τομάτες και βότανα στις ζαρντινιέρες τους και χρειάζονται άφθονο χώρο για τα παιδιά τους και τα ψώνια από το σούπερ-μάρκετ».
Είναι ενδεικτικό της τάσης της αγοράς, το γεγονός πως οι πωλήσεις SUV και CUV έχουν πενταπλασιαστεί σε σχέση με 2010.
Κοινοποιήστε: