Τα σχέδια της για το μέλλον θα αποκαλύψει η Audi στην Φρανκφούρτη, καθώς θα μας παρουσιάσει δύο άκρως ενδιαφέροντα μοντέλα. Εκτός από αυτά, θα παρουσιάσει μπροστά στο ευρύ κοινό το νέο A8, τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης (τεχνητής νοημοσύνης) και ορισμένες ακόμη εκδόσεις του νέου A4.
Το νέο Α8 είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που σχεδιάζεται για αυτοματοποιημένη οδήγηση επιπέδου 3 σύμφωνα με τις διεθνείς προδιαγραφές. Σε διεθνείς και εθνικές οδούς με πολλές λωρίδες κυκλοφορίας και με διαχωριστική νησίδα ανάμεσα στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, το AI traffic jam pilot της Audi αναλαμβάνει την οδήγηση σε αργή κυκλοφορία μέχρι 60 χλμ/ω. Το σύστημα χειρίζεται την εκκίνηση από στάση στάθμευσης, την επιτάχυνση, τη διεύθυνση και το φρενάρισμα στη λωρίδα όπου κινείται το όχημα. Αν ο οδηγός έχει ενεργοποιήσει το traffic jam pilot με το κουμπί ΑΙ της κεντρικής κονσόλας, μπορεί να πάρει το πόδι του από το γκάζι και τα χέρια του από το τιμόνι για περισσότερο χρόνο.
Το ΑΙ traffic jam pilot της Audi βασίζεται σε δύο τεχνολογίες, τις οποίες πρώτη η Audi παγκοσμίως ενσωματώνει ως στάνταρ: Το κεντρικό σύστημα ελέγχου της υποστήριξης του οδηγού (zFAS), το οποίο δημιουργεί μια εικόνα του περίγυρου του αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια της οδήγησης καθώς επεξεργάζεται τις πληροφορίες των αισθητήρων. Ταυτόχρονα, γίνεται μια άλλη προώθηση πληροφοριών στη μονάδα ελέγχου του ραντάρ. Στο μεταξύ, ο λέιζερ ανιχνευτής – η δεύτερη καινοτομία – παρέχει λεπτομερή στοιχεία για αυτοκίνητα που εισέρχονται στη λωρίδα κυκλοφορίας και για κατασκευές που βρίσκονται παράπλευρα του δρόμου, για παράδειγμα.
Νέα πρωτότυπα μοντέλα
Η Audi μελετά ένα κουπέ SUV με μήκος 4,90 μ. Βασισμένο στο πρότυπο του e-tron Sportback της Audi, υιοθετεί τις δυναμικές γραμμές του, την προωθημένη τεχνολογία φωτισμού του, το λειτουργικά κομψό εσωτερικό και το σύστημα κίνησης quattro με τρεις ηλεκτροκινητήρες και συνδυασμένη μέγιστη ισχύ 370 kW.
Ένα χαρακτηριστικό του νέου μοντέλου είναι οι έξυπνες τεχνολογίες που μειώνουν τη δουλειά του οδηγού και ανοίγουν νέες δυνατότητες για ευχάριστο και δημιουργικό ελεύθερο χρόνο μέσα στο αυτοκίνητο. Τα συστήματα αυτά μπορούν να συνοψιστούν με τον όρο Audi ΑΙ και, σε πολλές περιπτώσεις, χρησιμοποιούν στρατηγικές από τον χώρο της τεχνητής νοημοσύνης και της μηχανικής μάθησης. Συνδέονται απρόσκοπτα τόσο με το cloud [χώρος ασύρματων διαδικτυακών υπηρεσιών] όσο και με άλλα οχήματα – δίνοντάς τους τη δυνατότητα να μαθαίνουν και να σκέφτονται με προνοητικότητα και κατανόηση. Χάρη σε αυτά τα συστήματα, ο οδηγός κερδίζει χρόνο, ασφάλεια, αποδοτικότητα και εξατομίκευση των αναγκών του. Για υψηλή αυτοματοποιημένη οδήγηση επιπέδου 4, το κουπέ SUV χρησιμοποιεί ένα zFAS επόμενης γενιάς, το οποίο παρέχει πληροφορίες για τον αυτόματο πιλότο που μπορεί να αναλάβει την οδήγηση σε ταχύτητες μέχρι 130 χλμ/ω και να αλλάξει αυτόματα λωρίδα κυκλοφορίας.
Αυτονομία στον δρόμο για το μέλλον: το πρωτότυπο μοντέλο που κινείται σε επίπεδο 5
Το δεύτερο πρωτότυπο μοντέλο της Audi για τη Διεθνή Έκθεση της Φρανκφούρτης κατευθύνεται αυτόνομα προς το μέλλον. Προσφέρει στους επιβάτες του εντελώς νέες ελευθερίες όπου δεν θα χρειάζεται πια να αφοσιώνονται στην οδική κυκλοφορία αλλά θα μπορούν να ασχολούνται με ποικίλα άλλα πράγματα. Προς αυτό τον στόχο, το εκθεσιακό μοντέλο συνδυάζει πολλά νέα χαρακτηριστικά από άποψη συνδεσιμότητας, επικοινωνίας και χειρισμού, που κάνουν το ταξίδι απόλαυση. Χάρη στο Audi ΑΙ τα συστήματα αυτά σκέφτονται έξυπνα και μπροστά από την εποχή τους.
Το νέο πρωτότυπο μοντέλο από την αυτοκινητοβιομηχανία της Audi είναι σχεδιασμένο πρώτα και κύρια για μακρινές διαδρομές. Κινείται με την ενέργεια τεσσάρων ηλεκτροκινητήρων. Το αυτοκίνητο τοποθετείται στην κατηγορία Δ, την ελίτ της αυτοκίνησης, και έχει αυτονομία από 700 ως 800 χλμ. Η εσωτερική και εξωτερική σχεδίαση είναι θεαματική και πρωτοποριακή. Προσφέρει όλες τις νέες σχεδιαστικές δυνατότητες ενός πλήρως ηλεκτρικού, αυτο-οδηγούμενου αυτοκινήτου.
Κοινοποιήστε: