Ενδεικτικά της στροφής του κοινού προς τα premium μοντέλα, καθώς ο πλανήτης «αναρρώνει» σιγά-σιγά από την οικονομική κρίση του 2008, είναι τα στατιστικά στοιχεία για το πρώτο εννεάμηνο του έτους. Όλες οι πολυτελείς μάρκες ανακοίνωσαν αυξημένες πωλήσεις για την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου του 2016.
ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ
Στη μάχη της κορυφής, η Mercedes-Benz έχει προσπεράσει την BMW, χάρη στην πληθώρα νέων μοντέλων που έχει λανσάρει μέσα στο έτος. Η μάρκα από τη Στουτγάρδη έχει πουλήσει μέσα στους πρώτους 9 μήνες του τρέχοντος έτους 1.537.921 αυτοκίνητα, καταγράφοντας αύξηση 11,7% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2015. Μάλιστα ο Σεπτέμβριος ήταν ο καλύτερος μήνας στην ιστορία της, καθώς για πρώτη φορά οι πωλήσεις ξεπέρασαν το φράγμα των 200.000 μονάδων (211.286).
Η BMW ακολουθεί με 1.479.936 αυτοκίνητα, εμφανίζοντας άνοδο 6% συγκριτικά με το 2015. Αύξηση κατά 4,5% σημείωσε και η Audi, παραδίδοντας μέσα στο 2016 συνολικά 1.408.800 αυτοκίνητα.
Σε σταθερά ανοδική πορεία κινείται και η Volvo, για την οποία ο περασμένος Σεπτέμβριος ήταν ο 16ος συνεχής μήνας με αύξηση πωλήσεων. Στο εννεάμηνο η σουηδική μάρκα κατέγραψε 379.329 ταξινομήσεις (+9,6% σε σχέση με το 2015). Πρώτο σε πωλήσεις είναι το XC60 και ακολουθούν τα V40/V40 Cross Country, XC90.
Αλλά και στην 27χρονη ιστορία της Infiniti, ο περασμένος ήταν ο καλύτερος Σεπτέμβριος από πλευράς πωλήσεων. Η θυγατρική της Nissan κατέγραψε 164.600 πωλήσεις διεθνώς (+7%) την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2016.
Κοινοποιήστε: