…και το θαλάσσιο «ταξί» του Κεδίκογλου…
Με ένα νησί και έναν βουλευτή, τη Σαμοθράκη και τον Σίμο Κεδίκογλου, βρέθηκε αντιμέτωπη η κυβέρνηση και κατ’ επέκταση ο…
αρμόδιος υπουργός Ναυτιλίας Γιάννης Πλακιωτάκης την προηγούμενη εβδομάδα.
Ο ακτοπλοϊκός, δεκαήμερος αποκλεισμός του νησιού του Θρακικού πελάγους και όλα όσα ακολούθησαν αυτόν, αλλά και η χρήση του σκάφους του Λιμενικού Σώματος ΠΑΘ (Πλοίο Ανοικτής Θαλάσσης) 090 από τον βουλευτή της Ν.Δ., προκειμένου να προλάβει να φτάσει στην Εύβοια (εκλογική του περιφέρεια) λόγω της μεγάλης φωτιάς που είχε εκδηλωθεί, δημιούργησαν σοβαρά προβλήματα και στην κυβέρνηση και στο αρμόδιο υπουργείο.
Σίγουρα η υπόθεση της Σαμοθράκης δεν μπορεί να συγκριθεί σε σοβαρότητα με αυτήν της μετακίνησης του βουλευτή, ωστόσο και τα δύο δείχνουν πρόχειρους χειρισμούς, βιαστικές αποφάσεις και κακή πολιτική διαχείριση εκ μέρους της κυβέρνησης και των εκπροσώπων της.
Και το χειρότερο όλων είναι το γεγονός ότι για ακόμα μία φορά η κυβέρνηση της Ν.Δ. μετακινεί τις ευθύνες και τα λάθη της που οδήγησαν στον αποκλεισμό της Σαμοθράκης στην κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, λέγοντας ότι αυτή ευθύνεται για όλα όσα συνέβησαν στο νησί, καθώς δεν είχε φροντίσει τα προηγούμενα χρόνια να φτιάξει το λιμάνι της Καμαριώτισσας.
Να θυμίσουμε εδώ ότι όταν τον Ιανουάριο του 2018 η Σαμοθράκη βρέθηκε αποκλεισμένη καθώς και πάλι το μοναδικό επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο «ΣΑΟΣ ΙΙ», που εκτελούσε το δρομολόγιο από και προς Αλεξανδρούπολη, βγήκε εκτός δρομολογίων λόγω βλάβης, το υπουργείο Ναυτιλίας έλυσε το πρόβλημα στέλνοντας το ΠΑΘ 090 (τι σύμπτωση! αυτό που μετέφερε τον Σίμο Κεδίκογλου από την Τήνο στη Μύκονο) και απεγκλωβίζοντας τον κόσμο από το νησί, ενώ ναύλωσε αμέσως οχηματαγωγό πλοίο προκειμένου να μεταφέρει τα αυτοκίνητα.
Οσο για την άποψη «μα τώρα είναι Αύγουστος και δεν υπάρχουν πλοία», η απάντηση είναι ότι και τότε ήταν Γενάρης και δεν υπήρχαν σκάφη γιατί έκαναν την ετήσια συντήρησή τους…
Διαβάστε αναλυτικά το άρθρο της Χριστίνας Παπασταθοπούλου στο efsyn.gr
Πηγή Οι πληγές της Σαμοθράκης…
Κοινοποιήστε: