Με το MX-5 να έχει δημιουργήσει σχολή γύρω από το κεφάλαιο σπορ διθέσιο ρόουντστερ, η ιαπωνική φίρμα δείχνει να μην αρέσκεται εκεί και να το ψάχνει ολοένα και περισσότερο.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ
Κάπως έτσι έρχονται στο φως της δημοσιότητας πρωτότυπα βασισμένα στο τελευταίο MX-5, αποκαλύπτοντας πως οι Γιαπωνέζοι αναζητούν εναλλακτικές που μπορούν να γεννήσουν ακόμη μια εμπορική επιτυχία.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα το πρωτότυπο MX-5 Speedster Evolution, το οποίο κοπιάρει τη δίαιτα της Elise προκειμένου να ρίξει το συνολικό απόβαρο στα μόλις 898 κιλά, με ότι φυσικά θετικό συνεπάγεται αυτό.
Τίποτα δεν παρέμεινε ίδιο με την έκδοση παραγωγής, προκειμένου, ότι πρόσθετε περιττό βάρος να αντικατασταθεί από άλλα ελαφρύτερα μέρη, με στόχο να επιτευχθεί ο παραπάνω αριθμός.
Οι τεχνικοί της Mazda εφοδίασαν παράλληλα το πρωτότυπο, με ρυθμιζόμενη ανάρτηση, σλικ ελαστικά BFGoodrich γνωστά από αγώνες αυτοκινήτου, θέλοντας έτσι να απογειώσουν την αθλητική πλευρά του διθέσιου με την κίνηση στους πίσω τροχούς.
Κοινοποιήστε: