Η Peugeot κατέκτησε την πρώτη θέση ως η μάρκα με το υψηλότερο επίπεδο απόκρισης στα αιτήματα επικοινωνίας που υπέβαλαν οι πελάτες της μέσω internet στον τομέα του After Sales.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ
Το βραβείο παρέλαβε ο Francois Marmousez, Υπεύθυνος CRM και Ψηφιακών Μέσων της Peugeot Γαλλίας πριν από λίγες μέρες.
«Είμαστε πολύ υπερήφανοι για αυτή τη διάκριση, η οποία αποτελεί την επιβράβευση των εξαιρετικών αποτελεσμάτων που επιτύχαμε στις κατηγορίες νέων και μεταχειρισμένων οχημάτων κατά την διάρκεια του έτους. Οφείλουμε να διασφαλίζουμε τόσο την θετική και άμεση ανταπόκριση όσο και τον επαγγελματισμό στη διαχείριση των αιτημάτων των πελατών μας, δεδομένων των διαρκώς αυξανόμενων απαιτήσεων των χρηστών του διαδικτύου. Πρόκειται για θέμα ανταγωνιστικότητας και αποτελεσματικότητας που απαιτεί την αμέριστη προσοχή μας σε καθημερινή βάση», επισήμανε μεταξύ άλλων ο Francois Marmousez.
Είναι μεγάλο αλλά και συνάμα σπάνιο προσόν μια εταιρία να ανταποκρίνεται τόσο θετικά στους πελάτες ή υποψήφιους πελάτες της διαδικτυακά. Δείχνει πόσο σέβεται πάνω από όλα τον εαυτό της και μετά αυτόν που έχει κάθε φορά απέναντί της. Έστω και πίσω από την οθόνη ενός υπολογιστή, ή ενός κινητού τηλεφώνου.
Κοινοποιήστε: