Το Newsauto βρίσκεται στη Γερμανία για να οδηγήσει στην πίστα και στο δρόμο την «οικογένεια» της AMG GT. Το σπορ παρακλάδι της γερμανικής φίρμας αποδεικνύει ότι το αγωνιστικό DNA της Mercedes δημιουργεί ξεχωριστά προϊόντα που διαφοροποιούνται από τον ανταγωνισμό.
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ: ΚΩΣΤΑΣ ΦΟΥΖΑΣ (kf@newsauto.gr)
Μετά από πρόσκληση της Mercedes Benz Hellas βρεθήκαμε σήμερα στην πίστα Bilster Berg Drive Resort για να οδηγήσουμε ότι πιο σπορτίφ και γρήγορο έχει να επιδείξει η γερμανική φίρμα. Δηλαδή την οικογένεια της Mercedes-AMG GT.
Σημειώστε πως η συγκεκριμένη πίστα είναι σχετικά νέα και φτιάχτηκε για να προσελκύσει ιδιωτικά events αλλά και εταιρείες που θέλουν να εξελίξουν τα μοντέλα τους. Έχει συνολικό μήκος 4,2 χιλιόμετρα, 19 στροφές και η χάραξή της απαιτεί σε ορισμένα σημεία ιδιαίτερη προσοχή και τεχνική.
Η οικογένεια Mercedes-AMG GT
Το sportscar της Mercedes-AMG διατίθεται σε 4 διαφορετικές εκδόσεις. Όλες εξοπλίζονται με τον 4λιτρο V8 bi turbo σε διάφορες version ιπποδύναμης. Έτσι, στη βάση έχουμε την GT με 462 ίππους, ακολουθεί η GT S με 510 άλογα, η GT C με 557 και στην κορυφή βρίσκεται η GT R με 585 άλογα και 700 Nm ροπής. Πρόκειται για μια ημι-αγωνιστική έκδοση δρόμου που προσφέρει επιτάχυνση 0-100 σε 3,6 sec και τελική 318 km/h, ενώ το εν λόγω μοντέλο έχει σπάσει τα χρονόμετρα στο Ring με 7:10:92. Το κόστος της στη χώρα μας διαμορφώνεται στα 264.000 ευρώ.
Το τεχνολογικό υπόβαθρο της Mercedes-AMG GT R
Oι μηχανικοί της AMG κατάφεραν να αυξήσουν την ισχύ του 4λιτρου V8 bi-turbo βενζινοκινητήρα της Mercedes-AMG GT, από τα 510 άλογα στην ισχυρότερη έκδοση S, στα 585 άλογα στη νέα top επιλογή AMG GT R (699 Nm ροπής).
Στη συνέχεια, τοποθέτησαν ένα επαναρυθμισμένο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, με ειδικό set-up το οποίο φροντίζει για την περαιτέρω βελτίωση των επιδόσεων. Φυσικά, η νέα Mercedes-AMG GT R διατηρείται πισωκίνητη.
Μιλώντας με νούμερα, θα πρέπει αρχικά να τονιστεί ότι παρά τα έξτρα αεροδυναμικά βοηθήματα που διαθέτει, η νέα AMG GT R ζυγίζει 1.554 κιλά, όντας έτσι 90 κιλά πιο ελαφριά από την S έκδοση. Αυτό επιτεύχθηκε μέσω τις χρήσης ελαφριών υλικών σε μια σειρά από τα τμήματά της.
Στη συνέχεια, διακρίνονται τα πιο φουσκωμένα φτερά από ανθρακονήματα εμπρός και αλουμίνιο πίσω, ενώ υπάρχουν και μεγαλύτερες εμπρόσθιες εισαγωγές. Ξεχωρίζουμε επιπλέον το πλατύτερο εμπρόσθιο σπόιλερ, τη νέα αγωνιστική γρίλια, τη μαύρη οροφή από ανθρακονήματα, αλλά και την καινούργια, μεγάλων διαστάσεων πίσω αεροτομή, που συνοδεύεται από αγωνιστικό διαχύτη.
Ειδικά στο πεδίο της αεροδυναμικής, η Mercedes έχει προσθέσει ένα νέο ενεργό αεροδυναμικό βοήθημα στο δάπεδο της AMG GT R και ειδικότερα, κάτω και πιο μπροστά από τον κινητήρα, το οποίο είναι φτιαγμένο από ανθρακονήματα και σε ταχύτητες από 80 χλμ./ώρα και πάνω με το set-up «Race» επιλεγμένο, κατεβαίνει προς τα κάτω για να… κολλήσει το αυτοκίνητο στο δρόμο. Την ίδια στιγμή, ένα ακόμη νέο σύστημα ανοίγει για να οδηγήσει τον αέρα στον πίσω διαχύτη και να σταθεροποιήσει περαιτέρω και το πίσω τμήμα.
Σήμερα οδηγήσαμε την AMG GT R μέσα στην πίστα η οποία μας κατέπληξε με τον αγωνιστικό της χαρακτήρα, αλλά και τη μοναδική οδική της συμπεριφορά. Ένα μοντέλο με ωμή δύναμη που καταφέρνει να περνάει την ισχύ με υποδειγματικό τρόπο στην άσφαλτο χαρίζοντας ατελείωτες δόσεις αδρεναλίνης.
Η δοκιμή των μοντέλων της γκάμας Mercedes-AMG GT συνεχίζεται και αύριο στη Βόρεια Γερμανία. Μείνετε συντονισμένοι στο Newsauto και θα επανέλθουμε με νέες εντυπώσεις και τεχνικά στοιχεία.
Κοινοποιήστε: