Το Newsauto ταξιδεύει στη Νότια Αφρική-όντας ένα από τα λίγα Μέσα του Ειδικού Τύπου στον κόσμο -για να… γευτεί το ολοκαίνουργιο Audi A7 Sportback. Και η ερώτηση που επικρατεί είναι μία: πρόκειται για το πιο όμορφο αυτοκίνητο που έχει κατασκευαστεί;
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΚΕΪΠ ΤΑΟΥΝ: ΤΑΚΗΣ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗΣ
… τουλάχιστον στη σύγχρονη εποχή με τους σχεδιαστές να βρίσκονται σε μία… οργασμική διάθεση. Αυτό συνέβη και με το νέο Audi A7 το οποίο σχεδιαστικά τα σπάει!
Την απάντηση στο παραπάνω ερώτημα μάλλον θα το δώσει η… ιστορία. Πάντως τα πρώτα συναισθήματα δημιουργήθηκαν πριν κάποιους μήνες όπου η Audi πρωτο-παρουσίασε διαδικτυακά (το είδατε live στο newsauto) τη 2ή γενιά του Α7 Sportback. Σήμερα βρισκόμαστε στην Νότια Αφρική για να το πρωτο-οδηγήσουμε για εσάς. Kαι αυτή τη φορά ο αντίπαλος των Mercedes CLS & ΒΜW 6 Gran Coupe έρχεται με δυναμική προκειμένου να κερδίσει τις εντυπώσεις σε image & τεχνολογία.
Με μήκος 4.969 mm, πλάτος 1.908 mm & ύψος 1.908 mm, το επιβλητικό αμάξωμα κερδίζει τις εντυπώσεις. Η εμπρός γρίλια είναι φαρδύτερη από εκείνη του A8 και βρίσκεται χαμηλότερα και τα φωτιστικά σώματα είναι λεπτά ενώ οι αεραγωγοί συνεπικουρούν στη σπορ εικόνα. Οι προβολείς προσφέρονται σε τρεις επιλογές, με την κορυφαία να αφορά HD Matrix Led με laser lights.
Στο πίσω μέρος, εκτός του κουπέ τελειώματος της οροφής, υπάρχουν κι άλλες ιδιαιτερότητες, όπως το σπόιλερ που μετά τα 120 km/h επεκτείνεται, τα φωτιστικά σώματα που αποτελούνται από 13 κάθετα τμήματα αλλά και η φωτεινή υπογραφή που τα ενώνει, διέποντας όλο το πλάτος του οχήματος. Το A7 Sportback διατίθεται σε 15 χρωματικές επιλογές, οι 8 εκ των οποίων είναι καινούριες. Όσο για το πακέτο “S-Line”, όπως υποθέτετε προσφέρει ακόμα πιο σπορ εικόνα, με διαφοροποιήσεις στη γρίλια και τους αεραγωγούς, ύπαρξη διαχύτη κ.α.
Το εσωτερικό είναι μοντέρνο, με καθαρές γραμμές και άφθονους χώρους. Συγκεκριμένα, το μήκος του εσωτερικού έχει αυξηθεί κατά 21mm σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, πράγμα που έχει εξασφαλίσει περισσότερο χώρο για τα γόνατα και τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Όσο για τον χώρο αποσκευών, ορίζεται στα 535lt (1390 με τα δύο πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα). Η κεντρική κονσόλα είναι στραμμένη προς τον οδηγό ενώ προφανώς χρησιμοποιούνται υψηλής ποιότητας υλικά. Η οθόνη 10.1 ιντσών στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας ενσωματώνει το σύστημα πλοήγησης MMI Navigation plus και όταν απενεργοποιείται σχεδόν εξαφανίζεται.
Με την Audi να επενδύει στην ψηφιοποίηση των λειτουργιών, η τεχνολογική φαρέτρα περιλαμβάνει ακόμα το Virtual Cockpit 12.3 ιντσών, head up display ενώ ο περιστρεφόμενος διακόπτης ελέγχου κεντρικών λειτουργιών και οι υπόλοιποι συμβατικοί διακόπτες, έχουν αντικατασταθεί από δυο touch display. Το πρώτο το αναφέραμε ήδη, το δεύτερο είναι 8.6 ιντσών και από εκεί ο οδηγός έχει πρόσβαση στο σύστημα κλιματισμού, λειτουργίες άνεσης κ.α. Όσο για το σύστημα MMI λειτουργεί και με φωνητικές εντολές ενώ το A7 Sportback παρέχει όλες τις δυνατότητες συνδεσιμότητας που είδαμε και στο A8.
Παρούσες είναι και τεχνολογίες ημιαυτόνομης λειτουργίες, όπως τα AI Remote Parking Pilot και AI Remote Garage Pilot που παρκάρουν το αυτοκίνητο «αυτόματα». Ανάλογα τον εξοπλισμό, το νέο A7 Sportback μπορεί να εφοδιαστεί μέχρι και με πέντε σένσορες ραντάρ, πέντε κάμερες, δώδεκα σένσορες με υπέρηχους και laser scanner. Παράλληλα, σε ότι αφορά στα ηλεκτρονικά βοηθήματα, οι Γερμανοί έχουν τοποθετήσει 39 τα οποία χωρίζονται σε τρία πακέτα: Audi AI parking Package, City Assist Package και Tour Assist Package.
Στο δρόμο ο κάτοχος του νέου Gran Tourismo της μάρκας από το Ίνγκολσταν μπορεί να επιλέξει δυναμική τετραδιεύθυνση (οι πίσω τροχοί μπορεί να γυρίσουν έως και 5 μοίρες), με νέο πρόγραμμα ηλεκτρονικού ελέγχου του σασί (ECP). Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει δαγκάνες με αλουμίνιο και δίσκους που φτάνουν σε διάμετρο τα 400mm. Σε ό,τι αφορά στην ανάρτηση υπάρχουν τέσσερις διαφορετικές ρυθμίσεις, με δυνατότητα να μειωθεί η απόσταση από το έδαφος κατά 10mm στην σπορ εκδοχή ή να υπάρξει ενεργό σύστημα αερανάρτησης.
To A7 Sportback διατίθεται με 3.0lt V6 TFSI κινητήρα απόδοσης 340 αλόγων και 51.0 kgm ροπής. Τα 0-100 έρχονται σε 5.2sec ενώ η τελική ταχύτητα είναι στα 250 km/h. Η βασική έκδοση Audi A7 55 TFSI έχει κατανάλωση 6.8 lt/100 km, με τις εκπομπές ρύπων στα 154 g/km. Συνεργάζεται με 7άρι S-Tronic κιβώτιο και διαθέτει σύστημα τετρακίνησης, που ενεργοποιεί και τον πίσω άξονα όποτε κρίνεται απαραίτητο. Θα ακολουθήσουν 6κύλινδροι και 4κύλινδροι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Όλοι συνδυάζονται με ήπιο υβριδικό σύστημα (ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt) για μεγαλύτερη απόδοση και οικονομία καυσίμου.
Οδηγώντας το νέο μοντέλο της Audi στους καλούς δρόμους του ΚεϊπΤάουν, εισπράττεις απο τα πρώτα μέτρα την premium αίσθηση . Τα μεγάλα μετατρόχια και το μακρύ μεταξόνιο χαρίζουν στο αμάξωμα ένα εξαιρετικά σταθερό πάτημα κάτω από όλες τις συνθήκες. Παράλληλα, σε συνδυασμό με την κορυφαία ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης και υψηλή άνεση, το Audi A7 Sportback καταφέρνει να κάνει τις καθημερινές μετακινήσεις…VIP επιπέδου.
Το πάτημα του ιδιαίτερα… απαλό, με τις αναρτήσεις να απορροφάνε σχεδόν τα πάντα. Απο την άλλη στις στροφές, το σύστημα τετραδιεύθυνσης (προαιρετικός εξοπλισμός) τοποθετεί το αυτοκίνητο σωστά μετατρέποντάς το σε απόλυτα υπάκουο όχημα…
Το test drive του γερμανικού μοντέλου στη Νότια Αφρική συνεχίζεται. Μείνετε συντονισμένοι στο Newsauto και θα επανέλθουμε με νέες λεπτομέρειες.
Κοινοποιήστε: