Για το χτίσιμο του νέου Polo η VW για πρώτη φορά σε μικρό της μοντέλο χρησιμοποίησε τη νεότερη πλατφόρμα MQB (A0). Ας δούμε τι οφέλη δίνει αυτή η πλατφόρμα στο νέο μοντέλο.
Όπως τα μεγαλύτερα VW Golf, Touran, Tiguan, το Passat και το Arteon, έτσι και το νέο Polo έχει ως βάση του την πλατφόρμα MQB. Εδώ πρόκειται για την έκδοση Α0 που προσαρμόζεται στα μικρότερα μοντέλα.
Η πλατφόρμα MQB Α0 έχει πληθώρα πλεονεκτημάτων, τα κυριότερα εκ των οποίων βρίσκονται κάτω από το σασί του οχήματος και αφορούν στην ενισχυμένη στιβαρότητα του αμαξώματος, τις πολύ καλές αντιδράσεις σε ενδεχόμενη σύγκρουση και το ίδιο βάρος με πριν, παρά το μεγαλύτερο μέγεθος του νέου Polo και τα περισσότερα χαρακτηριστικά ασφάλειας.
Ιδίως στους τομείς της στρεπτικής ακαμψίας και της ασφάλειας η πρόοδος που έχει επιτευχθεί συγκριτικά με την προηγούμενη έκδοση μπορεί να μετρηθεί ποσοτικά. Για παράδειγμα, η VW κατάφερε να βελτιώσει τη στρεπτική ακαμψία του Polo πέμπτης γενιάς από ένα ήδη ικανοποιητικό 14.000 Nm/° σε περισσότερο από 18.000 Nm/°.
Ταυτόχρονα, το νέο VW Polo καλύπτει χωρίς πρόβλημα άκοπα τις προδιαγραφές ασφαλείας σε περίπτωση πρόσκρουσης και τις δοκιμές του Euro NCAP, καταφέρνοντας πρόσφατα να λάβει και την ανώτατη διάκριση των 5 αστέρων.
Επίσης, χάρη στην πλατφόρμα MQB Α0, η άνεση βγαίνει κερδισμένη αφού γι’ αυτό έχουν φροντίσει το κατά 94 χιλιοστά μακρύτερο μεταξόνιο, η βελτιστοποιημένη είσοδος και έξοδος από τις πίσω θέσεις και οι συνολικές βελτιώσεις. Είναι πολύ σημαντικό να τονιστεί ότι τα οφέλη αυτά έχουν επιτευχθεί χωρίς αύξηση του βάρους.
Κοινοποιήστε: