Η Volvo έκλεισε το 2016 με πωλήσεις 534.322 αυτοκινήτων, αυξημένες κατά 6,2% σε σχέση με το 2015. Πρόκειται για τις μεγαλύτερες πωλήσεις που έχει σημειώσει ποτέ η Volvo στη σχεδόν ενενηντάχρονη ιστορία της.
Με αυξητικούς δείκτες κινήθηκε η Volvo το 2016 σε όλες τις μεγάλες αγορές του κόσμου. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι πωλήσεις σε ΗΠΑ και Κίνα σημείωσαν πέρυσι άνοδο κατά 18,1 και 11,5% αντίστοιχα. Οι δύο χώρες αντιπροσωπεύουν τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές για τη Volvo για το 2016, με τις μεν ΗΠΑ να καταγράφουν 82.726 αυτοκίνητα, τη δε Κίνα 90.930. Στην δυτικοευρωπαϊκή αγορά, οι πωλήσεις 206.144 αυτοκινήτων αντιπροσωπεύουν αύξηση 4,1%, προερχόμενη όμως από άνοδο της μάρκας σε όλες τις σημαντικές εθνικές αγορές, ήτοι Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία και Ιταλία.
Η άνοδος πωλήσεων της Volvo το 2016 οφείλεται σε σημαντικό βαθμό στην επιτυχία διεθνώς των μοντέλων της νέας Σειράς 90. Χαρακτηριστικά, οι πωλήσεις του XC90 σημείωσαν αύξηση 125% σε σχέση με το 2015. Σημαντική ήταν και η επιτυχία του XC60 σε παγκόσμιο επίπεδο.
Στην Ελλάδα, η Volvo κατέγραψε τη χρονιά που πέρασε 1.458 πωλήσεις νέων αυτοκινήτων, τη στιγμή που σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), η αγορά έκλεισε στις 78.873 ταξινομήσεις. Η συγκεκριμένη επίδοση αντιστοιχεί σε μερίδιο αγοράς 1,85%, ένα από τα πιο υψηλά που απολαμβάνει η Volvo σε διεθνές επίπεδο.
Κοινοποιήστε: