Μπορεί στο μαγικό κόσμο της Formula 1 η προσοχή να στρέφεται πάντα στο τι κάνουν οι οδηγοί, όμως στην πραγματικότητα πρόκειται για ένα ομαδικό σπορ όπου εκατοντάδες άνθρωποι δουλεύουν με στόχο τη νίκη εντός πίστας.
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (Instagram.com/SeitanF1)
Κάποιοι εξ αυτών έχουν πιο αθέατους ρόλους, κάποιοι πιο επιφανείς. Στη δεύτερη κατηγορία ανήκει πλέον ο Pierre Wache που μέχρι πρότινος διατηρούσε το ρόλο του επικεφαλής μηχανολόγου στη Red Bull Racing. Μετά από πέντε χρόνια στην αυστριακή ομάδα, ο Γάλλος προβιβάζεται στο ρόλο του τεχνικού διευθυντή.
«Κατανοώ πλήρως τι σημαίνει αυτός ο ρόλος. Και το ρίσκο που τον συνοδεύει. Όμως δεν με φοβίζει, παρότι ξέρω τα ζητούμενα από εμένα. Θέλω να δείξω πως είμαι ικανός να πετύχω τους στόχους», είπε ο 43χρονος τεχνικός.
Η αναβάθμιση αυτή δεν φέρνει σημαντικές αλλαγές στον οργανισμό της RBR, καθώς ο Adrian Newey παραμένει ως επικεφαλής τεχνικός υπεύθυνος – άλλωστε παρά στην εμπλοκή του στο κοινό με την Aston Martin project της Βαλκυρίας αλλά και με τη Sunseeker International στον τομέα των… θαλάσσιων στίβων, ήταν παρών στις δοκιμές εξέλιξης της F1 στη Βαρκελώνη.
Παράλληλα σταθεροί παραμένουν οι ρόλοι του chief engineering officer Rob Marshall, του chief engineer of car engineering Paul Monaghan και του υπεύθυνου αεροδυναμικής Dan Fallows.
«Δεν θα αλλάξει πλήρως ο ρόλος μου, θα αλλάξει όμως ο τρόπος δουλειάς μου. Ο Adrian δούλευε περισσότερο επικεντρωμένος στο αεροδυναμικό κομμάτι ενώ εγώ θα επικεντρωθώ στο να εξασφαλίζω πως η ισχύς θα περνάει στο δρόμο», είπε ο Wache στην Equipe.
Κοινοποιήστε: