Αυτοκίνητα Opel με σύστημα OnStar κυκλοφορούν στους δρόμους εδώ και σχεδόν 18 μήνες. Σήμερα, το ένα στα δύο νέα Opel στην Ευρώπη είναι εξοπλισμένο με το επαναστατικό αυτό σύστημα. Η εταιρία προσθέτει τώρα και άλλες πολύτιμες υπηρεσίες προς όφελος του χρήστη.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)
Το σύστημα προσωπικής υποστήριξης και συνδεσιμότητας περιλαμβάνει Αυτόματη Απόκριση σε Σύγκρουση όλο το 24ωρο (Automatic Crash Response), Διάγνωση Οχήματος (Vehicle Diagnostics), Υποστήριξη Κλεμμένου Οχήματος (Stolen Vehicle Assistance) και Wi-Fi Hotspot για εξαιρετική συνδεσιμότητα. Τους τελευταίους 18 μήνες, το Opel OnStar έχει ήδη καταγράψει πάνω από εννέα εκατομμύρια διαδράσεις, περίπου οι μισές από τις οποίες μέσω smartphones και myOpelApp.
Τώρα, οι συνδρομητές Opel OnStar θα έχουν στη διάθεσή τους και άλλες υπηρεσίες, όπως κράτηση δωματίου σε ξενοδοχείο ή ανεύρεση χώρου στάθμευσης μέσω ενός Συμβούλου OnStar.
Μέχρι το τέλος της χρονιάς, η Opel προγραμματίζει να προσφέρει το OnStar σε 33 χώρες σε όλη την Ευρώπη και σε 23 γλώσσες. Δύο άτομα που έχουν επωφεληθεί από πρώτο χέρι από το Φύλακα Άγγελο του OnStar είναι η Paula και ο John από την Αγγλία.
Αν και ξεκίνησε σαν ένα συνηθισμένο ταξίδι, γρήγορα μετατράπηκε σε εφιάλτη για την Paula και τον John. Επιστρέφοντας από μία εκδρομή στην Κορνουάλη, η Paula διαπιστώνει ότι όλοι οι κεντρικοί δρόμοι είναι κλειστοί και δεν μπορεί να βρει μία εναλλακτική διαδρομή.
Όμως η Paula και ο John πρέπει να φτάσουν γρήγορα στο σπίτι, επειδή ο John χρειάζεται τη φαρμακευτική αγωγή του. Όταν ο John παθαίνει επιληπτική κρίση, η Paula πατά το μπουτόν έκτακτης ανάγκης και ο σύμβουλος OnStar Kevin Borbidge ειδοποιεί τις σχετικές υπηρεσίες «Δεν μου έχουν συμπεριφερθεί ποτέ τόσο καλά στο τηλέφωνο. Η προσωπική τους προσέγγιση ήταν απίστευτη, απλά καταπληκτική» δήλωσε η Paula.
Από το καλοκαίρι του 2015, το Κέντρο Εξυπηρέτησης Opel OnStar έχει λάβει πάνω από 21.000 κλήσεις έκτακτης ανάγκης όπως αυτή της Paula.
Κοινοποιήστε: