Η νέα Mercedes-Benz A-Class πατάει σε μια εξελιγμένη έκδοση της πλατφόρμας MFA και σύμφωνα με τη μάρκα από τη Στουτγάρδη, παρότι παραμένει δυναμική σε εμφάνιση, με προσανατολισμό προς νεανικό κοινό, προσφέρει περισσότερη άνεση, ασφάλεια και πιο αποδοτικούς κινητήρες. Τη θαυμάσαμε στην έκθεση της Γενεύης.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)
Το τμήμα σχεδιασμού κάνει λόγο για φιλοσοφία «αισθησιακής αγνότητας». Στην τέταρτη γενιά της, η A-Class είναι λιγότερο «επιθετική» και θυμίζει περισσότερο μία μικρών διαστάσεων CLS. Το πρόσθιο μέρος είναι αρκετά χαμηλά, η γρίλια ανασχεδιασμένη με το αστέρι να εξακολουθεί να δεσπόζει στο κέντρο της, ακροβολισμένοι είναι σπορ αεραγωγοί ενώ τα φωτιστικά σώματα είναι λεπτά σε σχεδιασμό, με χρωμιωμένες λεπτομέρειες και LED προβολείς. Αντίστοιχης σχεδιαστικής φιλοσοφίας είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα, που χωρίζονται σε δύο μέρη αφού κατά το ήμισυ βρίσκονται στην πίσω θύρα. Νέου σχεδιασμού είναι και ο πίσω προφυλακτήρας, βλέπουμε διακριτικό σπόιλερ, ενώ ανάλογα τα επίπεδα εξοπλισμού, συναντάμε μαύρο διαχύτη, χρωμιωμένα πλαίσια στις απολήξεις των εξατμίσεων. Και φυσικά είναι άρτια τεχνολογικά εξοπλισμένη, με το προηγμένο σύστημα πολυμέσων MBUX της Mercedes να κλέβει την παράσταση.
Είτε έρχεται με τη βασική έκδοση των διπλών ψηφιακών οθονών διαστάσεων 7 ιντσών, είτε με μία 7άρα και μία στις 10,25 ίντσες, είτε τις δύο μεγάλες στην ανώτερη εξοπλιστικά έκδοση. Εσωτερικά, το τιμόνι είναι ανασχεδιασμένο, οι πέντε αεραγωγοί είναι εμπνευσμένοι από τον κόσμο της αεροπλοΐας και σχεδιασμένοι ώστε να θυμίζουν τουρμπίνες και οι χώροι αυξημένοι χάρη στο μεγαλύτερο μεταξόνιο. Αύξηση συναντάμε και στις διαστάσεις του χώρου αποσκευών που πλέον είναι στα 370lt. Παράλληλα, ανάμεσα στις 64 διαφορετικές επιλογές σε ότι αφορά στον εσωτερικό φωτισμό. Πλούσια είναι τεχνολογική φαρέτρα σε ότι αφορά στα συστήματα ασφαλείας, καθώς περιλαμβάνει μεταξύ άλλων Active Distance Assist, Active Emergency Stop Assist, Active Lane Change Assist, Active Brake Assist και PRE-SAFE Plus.
Η Mercedes-Benz εξόπλισε το νέο μικρομεσαίο της μοντέλο με τρία κινητήρια σύνολα. Δύο βενζίνης και ένα diesel. Η A200 θα έχει μονάδα 1.4lt που θα προσφέρει 163 PS και 250 Nm ροπής και θα συνδυάζεται είτε με 6άρι μηχανικό κιβώτιο είτε με 7G-DCT. Η A250 θα είναι πιο ισχυρή καθώς ο 2λιτρος κινητήρας της θα προσφέρει 224 PS και 350 Nm ροπής και θα προσφέρεται αρχικά μόνο με το αυτόματο. Όσο για τον diesel, θα είναι ο γνωστός 1500άρης σε έκδοση απόδοσης 116 PS και ροπής της τάξης των 260 Nm και επίσης, δεν θα προσφέρεται με μηχανικό κιβώτιο. Οι επίδοξοι αγοραστές θα μπορούν προαιρετικά να εξοπλίσουν τη νέα A-Class τους με σύστημα τετρακίνησης 4MATIC.
Κοινοποιήστε: