Ο κινητήρας V12 των 6.75 λίτρων που βρέθηκε στη Rolls-Royce Phantom της προηγούμενης γενιάς είναι ένας από τους πιο εκλεπτυσμένους, ομαλότερους και πιο αθόρυβους κινητήρες εσωτερικής καύσης που σχεδιάστηκαν ποτέ, ιδανικός για ένα αυτοκίνητο πολυτελείας όπως η Phantom.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)
Ωστόσο, όταν ο κινητήρας της Phantom ενός Ιάπωνα μεγιστάνα ιδιοκτήτη αποδήμησε εις Κύριον, αυτός έκανε το εξής παράδοξο. Αποφάσισε να μην βρει άλλον V12 από τη φίρμα και πήγε εντελώς αντίθετα με το πνεύμα της εταιρίας, επιλέγοντας έναν από τους αγαπημένους κινητήρες του tuning στον κόσμο, τον 2JZ που έγινε διάσημος στην Toyota Supra… Μέγας είσαι Κύριε και θαυμαστά τα έργα σου!
Ο 6κύλινδρος βενζινοκινητήρας έχει τροποποιηθεί πλήρως με σφυρηλατημένα εσωτερικά στοιχεία HKS και συμπληρώνεται με ένα turbo GReddy T78 αλλά συνάμα και μηχανικό υπερσυμπιεστή HKS. Όλοι έχουν παραδεχθεί ότι ο τρελός κινητήρας προσφέρει περισσότερους από 900 ίππους, η ισχύς μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός ενισχυμένου κιβωτίου ταχυτήτων.
Ο οίκος που ανέλαβε την μετατροπή, φαίνεται να έχει κάνει μια τακτοποιημένη δουλειά σε ότι αφορά στην τοποθέτηση του κινητήρα, το αποδεικνύουν εκτός των άλλων μια σειρά από όργανα που βρίσκονται τοποθετημένα τώρα στην καμπίνα. Παρ ‘όλα αυτά, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτή η Phantom θα μπορούσε να αποτυπώσει τα πάντα, προκειμένου να βγει από το εργοστάσιο της Rolls-Royce…
Κοινοποιήστε: