Η σκληροπυρηνική εκτός δρόμου έκδοση Raptor του Ford Ranger θα διαθέτει twin turbo πετρελαιοκινητήρα 210 ίππων.Του ΓΙΑΝΝΗ ΧΑΡΠΙΔΗ
Η συγκεκριμένη έκδοση φέρει την υπογραφή του τμήματος Ford Performance που έχει φροντίσει να τονίσει τόσο το κομμάτι των επιδόσεων όσο και αυτό που αφορά τις εκτός δρόμου δυνατότητες και το δυναμισμό.
Το Ranger Raptor θα κινείται από ένα 2.0λιτρο twin-turbo τετρακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα που θα φθάνει τους 210 ίππους και τα 51 Kg ροπής. Η ισχύς θα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 10 σχέσεων που έχει εξελιχθεί από κοινού από τις Ford και GM.
Οι εκτός δρόμου ικανότητες του Raptor ενισχύονται από την αύξηση της διαδρομής της ανάρτησης που μάλιστα πίσω διαθέτει αμορτισέρ coil-over, ενώ σε όλο το κάτω μέρος έχει προστεθεί προστατευτική ποδιά και στους τροχούς 17 ιντσών έχουν τοποθετηθεί ελαστικά εκτός δρόμου της BF Goodrich.
Η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί στα 28,3 εκατοστά προσφέροντας στο Raptor γωνία προσέγγισης 32,5⁰, ράμπας 24⁰ και διαφυγής 24⁰.
Επιπλέον το Ranger Raptor έχει εφοδιαστεί με το πρόγραμμα οδήγησης Baja που προέρχεται από το μεγαλύτερο F-150 Raptor. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα βελτιστοποιεί την απόκριση του γκαζιού, τη λειτουργία του κιβωτίου και κλειδώνει τα διαφορικά προκειμένου το αυτοκίνητο να ανταποκρίνεται ακόμα και σε ακραίες εκτός δρόμου απαιτήσεις.
Η εξέλιξη του μοντέλου έγινε κατά κύριο λόγο στην Αυστραλία ενώ η κατασκευή του θα γίνεται στην Ταϊλάνδη ενώ είναι πολύ πιθανή η κυκλοφορία του σε πολλές αγορές παγκοσμίως και όχι μόνο στις πιο δυνατές για την κατηγορία της Αμερικής και της Ασίας.
Κοινοποιήστε: