Η Opel ετοιμάζει τον αντικαταστάτη του Insignia για να τον λανσάρει στην αγορά εντός του 2017. Το νέο μοντέλο, θα βασίζεται στην Global Epsilon πλατφόρμα της General Motors και παρότι θα είναι μεγαλύτερο από αυτό που θα αντικαταστήσει, οι μέχρι τώρα πληροφορίες λένε ότι θα είναι σημαντικά ελαφρύτερο. Περί τα 200 κιλά ελαφρύτερο, αναλόγως φυσικά της έκδοσης. Στην κορυφή της γκάμας του νέου Insignia, θα βρίσκεται όπως και τώρα η OPC έκδοση. Αυτή, εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, θα κινείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο V6 βενζινοκινητήρα που θα αποδίδει περισσότερα από 400 άλογα!
Η φήμη όμως που κυκλοφόρησε τελευταία, κάνει λόγο για χρησιμοποίηση του συστήματος “Twinster” της GKN στην μετάδοση του Insignia OPC. Το σύστημα αυτό έγινε γνωστό από το Ford Focus RS και χρησιμοποιεί έναν άξονα μετάδοσης που περιστρέφεται συνεχώς όπως γίνεται στην Haldex τετρακίνηση, αλλά αντί να κάνει χρήση ενός συμπλέκτη, χρησιμοποιεί δύο ηλεκτρονικά ελεγχόμενους… έναν για κάθε πίσω τροχό. Το σύστημα μιμείται τη λειτουργία ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης αλλά έχει το επιπλέον πλεονέκτημα ότι επιτρέπει και torque vectoring για τους τροχούς του πίσω άξονα. Αυτό σημαίνει ότι έως και το 70% της ροπής μπορεί να σταλεί πίσω και έως και το 100% αυτής της ροπής μπορεί να σταλεί σε έναν από τους δύο τροχούς ενώ οι συμπλέκτες μεταβαίνουν από την μία κατάσταση στην άλλη σε μόλις 0.06 δευτερόλεπτα.
Ακόμα δεν είναι τίποτα σίγουρο, αλλά αν οι πληροφορίες αληθεύουν, τότε με την δίαιτα και την ενδιαφέρουσα τετρακίνηση, το νέο Opel Insignia OPC θα είναι μία αξιόλογη πρόταση στην κατηγορία των γρήγορων sedans.
Κοινοποιήστε: