Ο γερμανικός οίκος βελτιώσεων Edo Competition παίρνει ως βάση την Mercedes-AMG GT R και με τις απαραίτητες αλλαγές σε κινητήρα και σασί, την μεταμορφώνει σε ένα πραγματικό «θηρίο» των δρόμων.
Του ΚΩΣΤΑ ΧΑΡΙΑΤΗ
Παρά το γεγονός ότι οι τροποποιήσεις του twin-turbo V8 κινητήρα των 4,0 λίτρων δεν είναι εκτεταμένες, εν τούτοις είναι αποτελεσματικές. Η AMG GT R της Edo αποδίδει επιπλέον 75 ίππους και 8,2 kgm ροπής, με αποτέλεσμα η ισχύς να σκαρφαλώνει στους 660 ίππους και η ροπή στα 79,5 kgm.
Σύμφωνα με δηλώσεις των τεχνικών της Edo, η συγκεκριμένη GT R εμφανίζεται βελτιωμένη και στις επιδόσεις, σε σχέση την έκδοση παραγωγής. Πιο αναλυτικά, η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 338 km/h, ενώ για το 0-100 km/h ο χρόνος έχει μειωθεί στα 3,3 δευτ., όντας βελτιωμένος κατά 0,3 δευτ.
Εκτός των παραπάνω, η Edo GT R διαθέτει νέες ρυθμίσεις στο σασί, με το ύψος του αμαξώματος να έχει μειωθεί κατά 25 χιλιοστά στον εμπρός άξονα και 20 χιλιοστά αντίστοιχα στον πίσω, βελτιώνοντας ακόμα περισσότερο την οδική συμπεριφορά στο δρόμο ή στην πίστα. Οι μηχανικοί της Edo δεν κατέφυγαν στη συγκεκριμένη λύση ούτε για να εντυπωσιάσουν ούτε για να προσθέσουν ένα ακόμα, στα ήδη αρκετά, στοιχεία αναγνώρισης του AMG GT R, σύμφωνα με υποδείξεις των σχεδιαστών της. Επίσης, χάρη στη νέα εξάτμιση, ο ήχος του κινητήρα είναι ακόμα πιο σπορ στις χαμηλές ταχύτητες και κατά τη διάρκεια των επιταχύνσεων.
Κοινοποιήστε: