Η αξιοπιστία είναι ένας από τους μεγαλύτερους φετινούς πονοκέφαλους για τον Lewis Hamilton και τη Mercedes. Τα προβλήματά του ήταν σαφώς περισσότερα από αυτά του Nico Rosberg, με αποτέλεσμα να βρίσκεται 23 βαθμούς πίσω από τον team-mate του, ενώ ενδέχεται να του κοστίσουν τον τέταρτο παγκόσμιο τίτλο της καριέρα του.
Πάντα μετά από κάποια αστοχία, υπάρχει ενδελεχής ανάλυση από τους μηχανικούς κάθε ομάδας, προκειμένου να βρουν το πρόβλημα και να εξαλείψουν τις πιθανότητες να υπάρξει κάποια αντίστοιχη επανάληψη στο μέλλον. Αυτό συνέβη και στην περίπτωση του Hamilton, με τον Toto Wolff, επί κεφαλής της ομάδας, να τονίζει πως δεν υπάρχει κάποια σύνδεση στα φετινά προβλήματα με τους κινητήρες του Βρετανού.
Είναι ενδιαφέρον, καθώς οι περισσότερες αστοχίες δεν συνδέονται μεταξύ τους. Ήταν διαφορετικές αστοχίες, και σχετίζονταν είτε με προβλήματα στα υλικά, είτε στη συναρμολόγηση, είτε απλά με έναν λάθος στον σχεδιασμό ή τα χιλιόμετρα. Δεν υπάρχει κάποιο μοτίβο σ’ αυτές τις αστοχίες που μπορούμε να εντοπίσουμε.
Παρόλο που είχε πλεονέκτημα 22 δευτερολέπτων και η νίκη έμοιαζε άνετη, ο Hamilton κινούνταν με τέρμα γκάζι όταν έσπασε ο κινητήρας του, ώστε να μην έχει πρόβλημα σε ένα ενδεχόμενο pit stop μέχρι το τέλος του αγώνα.
Πήγαινε με τέρμα γκάζι τότε. Έπρεπε να δημιουργήσουμε μια διαφορά 23 δευτερολέπτων, ώστε να ελευθερώσουμε ένα pit stop. Η Red Bull έκανε τα πάντα σωστά. Είχαν δύο μονοθέσια για να ρισκάρουν όταν υπήρχε το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας, και στη συνέχεια υπήρχε το ρίσκο να αφήσουν στο τέλος έναν οδηγό με τη σκληρή γόμα, για να κάνουν μόνο ένα pit stop, κάτι που ήταν εξαιρετικά δύσκολο.
Θα μπορούσαν να δοκιμάσουν σε έναν από τους δύο, και να κάνουν pit stop στον άλλον. Έτσι, προσπαθούσαμε να μεγαλώσουμε το stint μας και πήγαινε προς τη σωστή κατεύθυνση, διότι χτίζαμε διαφορά.
Κοινοποιήστε: