Τα δωράκια στους απανταχού “Λυμπερόπουλους” που αναβιώνουν στιγμές δόξας μετά απο πολλά χρόνια, συνεχίζονται απο την Κυβέρνηση, η οποία πασχίζει να να βρει καινούργιους φίλους, με πρακτικές του ’80s ΠΑΣΟΚ…
ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗ
Μαζί με το νομοσχέδιο, που ουσιαστικά κλείνει πάλι το συγκεκριμένο επάγγελμα, συνεχίζοντας το παράλογο και άκρως Ελληνικό να επιλέγουν οι ταξιτζήδες τον πελάτη και όχι ο πελάτης το ταξί τους, συμπεριλαμβάνεται και η απόλυτη περιβαντολογική βόμβα.
Οι πληροφορίες μας αναφέρουν ότι ο Υπουργός Μεταφορών και Υποδομών κος Σπίρτζης, θα συμπεριλάβει στο νομοσχέδιο και την παράταση της υποχρεωτικής ανανέωσης οχημάτων ταξί, από τα 15 στα 22 έτη -επιβεβαιώνοντας ουσιαστικά της πληροφορίες που είχαμε δημοσιεύσει τον Μάιο.
Τι σημαίνει αυτό; Ο κάτοχος ενός ταξί, του οποίου το όχημα κάνει τουλάχιστον 100.000km το χρόνο, θα μπορεί να κρατήσει το αυτοκίνητό του για 22 χρόνια (!) δηλαδή για πάνω 2.200.000 km, όταν στην υπόλοιπη Ευρώπη το αντίστοιχο χρονικό διάστημα είναι κάτω από τα 10 χρόνια. Σημειώστε πως η μέγιστη επιτρεπόμενη ηλικία των ταξί από το 2002 ως το 2007 ήταν 10 χρόνια για αυτοκίνητα κυβισμού μέχρι 1.950cc και 12 χρόνια για πάνω από αυτά τα κυβικά, καθώς το 2002-2004 είχαν δοθεί κίνητρα αντικατάστασης /απόσυρσης, λόγω των ολυμπιακών αγώνων.
Η Κυβέρνηση ΣυριζΑΝΕΛ, θέλοντας να ικανοποιήσει τον -εν δυνάμει πολιτευτή (με το κόμμα των ΑΝΕΛ)- συνδικαλιστή των πολυπληθέστατων ταξιτζήδων (και τις ψήφους αυτών), τους οποίους έχασαν με την εφαρμογή του μνημονίου που υπερψήφισαν, είναι έτοιμοι ουσιαστικά να ξανακλείσουν το επάγγελμα και να επεκτείνουν στα 22 έτη τα ταξί, ανεξαρτήτως κυβισμού!
Εκτός των θεμάτων ασφαλείας, πρόκειται για ένα περιβαλλοντολογικό σκάνδαλο αφού τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα είναι τεχνολογίας EURO1 – EURO2, που θα περάσει με σημαία την οικονομική δυσπραγία των επαγγελματιών του κλάδου.
Και όλα αυτά όταν στη χώρα μας, η μέση ηλικία των οχημάτων έχει αυξηθεί σε 11,1 χρόνια, με το 66,7% αυτών να είναι πεπερασμένης τεχνολογίας (Euro 2,3). Πρόκειται για αυτοκίνητα που εκπέμπουν έως 16 φορές περισσότερα αιωρούμενα σωματίδια, σε σχέση με τις αντίστοιχες εκπομπές των σύγχρονων οχημάτων (Εuro6).
Οπως έχουμε τονίσει πολλές φορές, κανείς δεν αμφισβητεί ότι οι ελεύθεροι επαγγελματίες (και) του συγκεκριμένου κλάδου έχουν κλονιστεί οικονομικά από τον φορολογικό πόλεμο που έχει ανοίξει η Κυβέρνηση με το σύνολο των ελευθέρων Επαγγελματιών.
Όμως το περιβάλλον και η ασφάλεια των δρόμων αφορά όλη την κοινωνία. Η Κυβέρνηση θα μπορούσε να δώσει ένα μικρό κομμάτι από τα τεράστια κονδύλια του ΕΣΠΑ που διαχειρίζεται ώστε να δοθούν οικονομικά κίνητρα στους κατόχους ταξί να ανανεώσουν τα οχήματά τους.
Και επαναλαμβάνουμε το ερώτημα για πολλοστή φορά: Ποια είναι η αντίδραση των Δημάρχων -κυρίως- Καμίνη και Μπουτάρη; Τι έχει να πει επ’ αυτού ο Υπουργός Περιβάλλοντος κος Σταθάκης, αλλά και η Υπουργός Τουρισμού κα Κουντουρά, που θα γεμίσει η Αθήνα και οι υπόλοιπες τουριστικές περιοχές με ταλαιπωρημένα “βρώμικα” ταξί;
Αναμένουμε…
Κοινοποιήστε: