Μπορούν οι Ιάπωνες να αρχίσουν να σκέφτονται όπως οι Ευρωπαίοι; Μπορεί η Toyota να δημιουργήσει εκδόσεις επιδόσεων για τα συμβατικά της μοντέλα; Αυτά τα ερωτήματα απασχόλησαν όλους τους δημοσιογράφους, Έλληνες και μη, κατά την πανευρωπαϊκή παρουσίαση του C-HR στη Μαδρίτη. Ένα νεανικό σε όψη compact SUV, το οποίο πατά σε νέα πλατφόρμα, με καλή ποιότητα κύλισης και σωστό στήσιμο.
ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ
Η Toyota δίνει έμφαση στη χαμηλή κατανάλωση και τους μειωμένους ρύπους, για αυτό το λανσάρει στην Ευρώπη αφενός με υβριδικό σύστημα (με 1.8 βενζίνης και ηλεκτρικό μοτέρ) και αφετέρου με έναν μικρό κινητήρα βενζίνης 1.2. Η ισχύς είναι όμως μικρή, 122 και 116 PS αντίστοιχα. Και οι δύο εκδόσεις επιτρέπουν στο C-HR να κινείται σβέλτα και με ασφάλεια, όμως το πλαίσιο «φωνάζει» για επιπλέον ίππους.
Τα στελέχη της Toyota δεν θέλησαν δημοσίως να αποκαλύψουν αν έχουν στα σχέδιά τους τη δημιουργία μίας καυτής έκδοσης του C-HR (στα πρότυπα του Nissan Juke Nismo ή του αναμενόμενου Seat Ateca Cupra), όμως σε κατ’ ιδίαν συζητήσεις έδειχναν να αξιολογούν το feedback από τους δημοσιογράφους.
Μην ξεχνάμε ότι στο πλαίσιο των δοκιμών εξέλιξης του νέου SUV, η εργοστασιακή ομάδα Toyota Gazoo Racing ετοίμασε και συμμετείχε τον περασμένο Μάιο με ένα πρωτότυπο C-HR στις 24 Ώρες του Νίρμπουργκρινγκ, έναν εξαιρετικά απαιτητικό αγώνα. Το C-HR με τον αριθμό 326 στις πόρτες ολοκλήρωσε μάλιστα τον αγώνα αντοχής, καταλαμβάνοντας την 84η θέση στη γενική κατάταξη και 3η στην κατηγορία του. Έτσι απέδειξε ότι διαθέτει όχι μόνο αξιοπιστία αλλά και δυνατότητες για κάτι πιο… άγριο. Ας ελπίσουμε ότι μας ακούν στην Toyota.
Κοινοποιήστε: