Η Volvo Cars καλεί ΟΗΕ και κυβερνήσεις σε δράση προκειμένου να αντιμετωπιστούν από κοινού μερικά από τα σημαντικότερα θέματα οδικής ασφάλειας.
Μάλιστα, παρά την εμφανή πρόοδο που σημειώθηκε τις τελευταίες δεκαετίες στο ύψιστης σημασίας θέμα της ασφάλειας, τα επίσημα στοιχεία εξακολουθούν να δείχνουν πως πρέπει να γίνει ακόμα περισσότερη δουλειά…
Κάθε χρόνο, περίπου 1.35 εκατομμύρια άνθρωποι χάνουν τη ζωή τους σε τροχαία ατυχήματα. Ο αριθμός αυτός υπογραμμίζει από μόνος του την ανάγκη ανάληψης δράσης. Μάλιστα η Volvo Cars πιστεύει πως οι χώρες πρέπει να προωθήσουν τη χρήση της ζώνης ασφαλείας. Πρέπει να εισαχθούν και να εφαρμοστούν νόμοι που θα καλύπτουν τόσο τα εμπρός, όσο και τα πίσω καθίσματα. Επίσης, η βασική οδική υποδομή που θα κρατά τους ευάλωτους χρήστες του δρόμου χωριστά από τη μηχανοκίνητη κυκλοφορία, θα πρέπει να αποτελέσει επίσης άλλον ένα βασικό τομέα εστίασης.
Ανάγκη συνεργασίας όλων των φορέων
“Τα παγκόσμια στοιχεία δείχνουν ότι υπάρχει σημαντική ανισότητα στην οδική ασφάλεια”, δήλωσε ο Malin Ekholm, επικεφαλής του Κέντρου Ασφάλειας της Volvo Cars. “Αυτά τα κενά ασφαλείας πρέπει να αντιμετωπιστούν μέσω της τεχνολογίας, αλλά και με τη δημιουργία και την ενίσχυση μιας παγκόσμιας κουλτούρας ασφάλειας. Πρέπει να κατανοήσουμε όλοι τη σημασία χρήσης της ζώνης ασφαλείας. Επιπλέον, η βελτίωση των υποδομών πρέπει να επικεντρωθεί στην ασφάλεια των ευάλωτων χρηστών, πεζών και ποδηλατών. Η Volvo Cars έχει μακρά παράδοση στη βελτίωση της ασφάλειας μέσω συνεργασιών. Η δημιουργία καλύτερης κατανόησης της αξίας και της ανάγκης για επαρκή βασική προστασία είναι ζωτικής σημασίας. Για αυτό και χρειαζόμαστε τη βοήθεια των νομοθετών του ΟΗΕ και των εθνικών κυβερνήσεων. Στη Volvo Cars προσβλέπουμε στο να συμμετέχουμε και να συμβάλουμε σε αυτό “.
Η ζώνη σώζει ζωές
Η σύγχρονη ζώνη ασφαλείας τριών σημείων, που εισήχθη για πρώτη φορά από τη Volvo Cars το 1959, είναι το σημαντικότερο χαρακτηριστικό ασφαλείας σε ένα αυτοκίνητο. Χωρίς αυτό, άλλα προηγμένα τεχνολογικά χαρακτηριστικά ασφαλείας είναι σε μεγάλο βαθμό αναποτελεσματικά. Μάλιστα, μια λειτουργία αυτόματου φρεναρίσματος είναι πολύ λιγότερο αποτελεσματική αν οι άνθρωποι μέσα στο αυτοκίνητο δεν φορούν ζώνη ασφαλείας. Το ίδιο ισχύει και για τα συστήματα συγκράτησης παιδιών. Ωστόσο, μόνο 105 από τις χώρες του κόσμου έχουν νόμους για τη ζώνη ασφαλείας που καλύπτουν τόσο τους εμπρόσθιους όσο και τους πίσω επιβάτες…
Ως εκ τούτου, η Volvo Cars καλεί τα Ηνωμένα Έθνη να παροτρύνουν τις κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο να προσαρμόσουν και να εφαρμόσουν τους νόμους περί ζώνης ασφαλείας για να καλύψουν όλους τους επιβάτες, όλων των οχημάτων. Επιπλέον, συνιστά στα κράτη μέλη του ΟΗΕ να εστιάσουν περισσότερο στις δαπάνες οδικής ασφάλειας. Αυτό προκειμένου να προστατεύσουν ακόμα περισσότερο τους ευάλωτους χρήστες των δρόμων.
The post Η Volvo Cars καλεί ΟΗΕ και κυβερνήσεις σε δράση appeared first on car-news.gr.
Το Διαβάσαμε Η Volvo Cars καλεί ΟΗΕ και κυβερνήσεις σε δράση
Κοινοποιήστε: