Το 2020, η πρώτη χρονιά της πανδημίας, είδε τις διαφημιστικές δαπάνες στα παραδοσιακά μέσα (TV, τύπος, ραδιόφωνο) να ελαττώνονται παγκοσμίως κατά 18%, από 284$ δισ. σε 233$ δισ . Το λιανεμπόριο συνολικά υπέστη επίσης πολύ μεγάλη ζημιά, με τις απώλειες μόνο στην Ευρωπαϊκής Ένωση να υπολογίζονται στα 3,2€ δισ.Στην ίδια χρονική περίοδο ωστόσο, σύμφωνα με…
The post Η Upstream μαθαίνει το mobile marketing automation στις αναδυόμενες αγορές appeared first on Fibernews.
Το Διαβάσαμε Η Upstream μαθαίνει το mobile marketing automation στις αναδυόμενες αγορές
Κοινοποιήστε: