Η φίρμα που έχει ταυτιστεί με την ηλεκτροκίνηση και κατασκευάζει μοντέλα τα οποία κινούνται αποκλειστικά με ηλεκτροκινητήρες και μπαταρίες διερευνά το σχεδιασμό υβριδικών μηχανών.
ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ
Ειδικότερα κατατέθηκε για λογαριασμό της εταιρείας μια πατέντα που αφορά σε θάλαμο καύσης θερμικού κινητήρα. Προφανώς μια πατέντα δεν είναι βέβαιο ότι θα καταλήξει σε κινητήρα παραγωγής ούτε ότι θα βρει δρόμο για εφαρμογή στην καθημερινότητά μας.
Είναι όμως ενδιαφέρον να δούμε τι σχεδιάζουν οι μηχανικοί της Tesla. Πρόκειται ουσιαστικά για μια μετεξέλιξη της προανάφλεξης του μίγματος αέρα – καυσίμου με στόχο τη βελτιστοποίηση της καύσης. Η πατέντα αφορά μια νέα μέθοδο ανάφλεξης που γίνεται σε δυο στάδια, έτσι ώστε η πρώτη ανάφλεξη (first plasma igniter) να προετοιμάζει τις συνθήκες για την επόμενη που διασφαλίζεται ότι θα γίνει στο βέλτιστο σημείο όταν η βαλβίδα εισαγωγής βρίσκεται σε συγκεκριμένη θέση.
Το πώς διαφοροποιείται δραματικά η συγκεκριμένη διαδικασία από τις τεχνολογίες που έχουμε δει ως τώρα δεν είναι ξεκάθαρο. Το γραφείο πατεντών των ΗΠΑ έδωσε τον αριθμό 401ΑPF στη συγκεκριμένη πατέντα. Μάλιστα είναι στον ίδιο φάκελο με πολλές άλλες πατέντες της εταιρείας που έχουν ως πεδίο βελτιώσεις στην τεχνολογία των μπαταριών. Η συγκεκριμένη πατέντα καταχωρήθηκε στο όνομα του CEO της εταιρείας Έλον Μάσκ.
Κοινοποιήστε: