Τα τελευταία 40 χρόνια, δίκτυα όπως το HSN και το QVC έχουν κάνει το live commerce μια οικεία ιδέα: Παρουσιαστές εμφανίζονται πάνω από τα προϊόντα και τις εξαιρετικά χαμηλές τιμές τους σε ζωντανή τηλεοπτική μετάδοση με δυνατότητα απευθείας αγοράς από τους καταναλωτές. Κάποτε το λέγαμε τηλεμάρκετιγνκ. Ωστόσο, το live e-commerce παρόλο που σε κάποιες αγορές…
The post Η start-up που θέλει να δημιουργήσει μία καινοτόμα αγορά live ηλεκτρονικού εμπορίου 400 δισεκατομμυρίων appeared first on Fibernews.
Το Διαβάσαμε Η start-up που θέλει να δημιουργήσει μία καινοτόμα αγορά live ηλεκτρονικού εμπορίου 400 δισεκατομμυρίων
Κοινοποιήστε: