Κάτι έχει γίνει τελευταία και οι κατασκευαστές σκέφτονται να προσθέσουν στην γκάμα τους ένα pickup μοντέλο. Η πιο πρόσφατη περίπτωση, είναι αυτή της Skoda που μέσω του επικεφαλής πωλήσεων και marketing της, Werner Eichhorn, δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο λανσαρίσματος μίας σειράς επαγγελματικών οχημάτων που χωρίς αμφιβολία, θα περιλαμβάνει και ένα pickup.
Αυτή τη στιγμή, αν κάνουμε μία νέα στρατηγική, μπορούμε να το ονειρευτούμε. […]
Πρέπει να αναλύσουμε τι είναι δυνατόν για μία μικρή μάρκα σαν την Skoda και τι σημαίνει πραγματικά να μπαίνεις σε μία ακόμα μεγάλη κατηγορία.
Η επένδυση που θα απαιτηθεί για το marketing μίας νέας προσπάθειας είναι σημαντική και για την Skoda, όπως και για άλλες εταιρίες αυτού του μεγέθους, όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων. Μπορεί η βάση για διάφορα επαγγελματικά οχήματα να υπάρχει (η VW έχει πλήρη γκάμα) αλλά για όλα τα υπόλοιπα, η Skoda θα πρέπει να ξεκινήσει από το 0 και αυτό είναι που προβληματίζει, λογικά, τον Eichhorn. Γι’ αυτό και λέει “το σκεφτόμαστε […] αλλά πρέπει να κάνουμε αναλύσεις”.
Κοινοποιήστε: