Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε το ολοκληρωμένο παγκόσμιο σύστημα εξυπηρέτησης πελατών της, ως μέρος της συνεχούς δέσμευσής της για την ανάπτυξη βιώσιμων πρακτικών. Το σύστημα στοχεύει στη μετάβαση από τα έντυπα που παρείχε προηγουμένως στους πελάτες σχετικά με την επισκευή του προϊόντος τους, όπως αρχεία σέρβις και αποδείξεις, σε ηλεκτρονικό έγγραφο που θα αποστέλλεται…
The post Η Samsung Electronics επεκτείνει το σύστημα «Paper-free» σε 11.000 κέντρα υπηρεσιών παγκοσμίως appeared first on Fibernews.
Το Διαβάσαμε Η Samsung Electronics επεκτείνει το σύστημα «Paper-free» σε 11.000 κέντρα υπηρεσιών παγκοσμίως
Κοινοποιήστε: