Η Porsche, όπως ανακοίνωσε και η ίδια, θα συνεχίσει να τροφοδοτεί την 911 GT3 με ατμοσφαιρικό κινητήρα, εφόσον η κατάσταση στην παγκόσμια αγορά θα της το επιτρέψει, θέτοντας τέλος στις όποιες φήμες έχουν κυκλοφορήσει.
Του ΚΩΣΤΑ ΧΑΡΙΑΤΗ
Η εταιρεία από το Τσουφενχάουζεν συνεχίζει την παράδοση που έχει εφαρμόσει εδώ και αρκετά χρόνια, στην 911 GT3, η οποία διαθέτει ατμοσφαιρικό κινητήρα και χειροκίνητο κιβώτιο, αρνούμενη να μπει στη μόδα των υπερτροφοδοτούμενων συνόλων. Μάλιστα, οι παραδοσιακοί πελάτες της ξεσηκώθηκαν τo 2013 όταν η Porsche λανσάρισε τη νέα 911 GT3 αποκλειστικά με το αυτόματο σειριακό κιβώτιο PDK διπλού συμπλέκτη.
Σε πρόσφατη συνέντευξή του σε Αυστραλέζικο περιοδικό αυτοκινήτου, ο υπεύθυνος του τμήματος GT Motorsport και των μοντέλων παραγωγής GT της Porsche, Frank-Steffen Walliser τόνισε πως όσο της επιτρέπεται η γερμανική φίρμα θα εξακολουθεί να διαθέτει στη γκάμα της τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 4,0 λίτρων με την κλασική 6κύλινδρη boxer διάταξη, ο οποίος ταιριάζει καλύτερα στην συγκεκριμένη έκδοση της 911. Όταν ρωτήθηκε την πιθανότητα η Porsche να επιλέξει να τοποθετήσει τον κινητήρα πιο κοντά στο κέντρο του αυτοκινήτου σε αντίθεση με την παραδοσιακή του διάταξη, όπου το κέντρο βάρους βρίσκεται πίσω από τον πίσω άξονα, ο Walliser είπε ότι ο κινητήρας είναι σήμερα «στη σωστή θέση … στην πλάτη».
Σύμφωνα με διάφορες πηγές η νέα 911 GT3 θα διαθέτει ένα νέο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο, που θα αντικαταστήσει τον επίπεδο των 4,0 λίτρων. Η ισχύς αναμένεται να αυξηθεί κατά 10% σε σχέση με τους 500 ίππους της τρέχουσας έκδοσης. Πάντως, θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι να αποκαλυφθεί και επισήμως ποια τα νέα δεδομένα που θα φέρει η Porsche.
Κοινοποιήστε: