Για τρίτη συνεχή χρονιά η Mercedes-Benz κατακτά την πρώτη θέση στην κατηγορία των premium αυτοκινήτων, σημειώνοντας το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στην ιστορία της 5,6% και αύξηση 23,7% στις ταξινομήσεις των επιβατηγών της οχημάτων σε σχέση με το 2015.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)
Η εμπορική αξία του σήματος της Mercedes-Benz ανέβηκε σε μόλις ένα χρόνο κατά περίπου $7 δις έναντι του 2015 και πλέον υπολογίζεται στα $43,5 δισεκατομμύρια (www.interbrand.com). Όσον αφορά στις πωλήσεις, παρέδωσε παγκοσμίως στους πελάτες της περισσότερα αυτοκίνητα από ποτέ.
Η εταιρία πούλησε συνολικά 2.083.888 οχήματα (+11,3%) σημειώνοντας για 6η συνεχόμενη χρονιά ρεκόρ έναντι της προηγούμενης Αυτό σημαίνει, ότι η Mercedes-Benz παρέμεινε η πλέον ταχέως αναπτυσσόμενη μάρκα σε σχέση με τους κύριους ανταγωνιστές της παγκοσμίως.
Αναλογιστείτε πως όλα αυτά συμβαίνουν, σε μια άστατη οικονομικά περίοδο με πολλά ερωτηματικά και νέες προκλήσεις διεθνώς, κατά την οποία, ως είθισται οι πλούσιοι γίνονται πλουσιότεροι και οι φτωχοί φτωχότεροι.
Κοινοποιήστε: