Η Grundig, ηγέτης στους κατασκευαστές οικιακών και ηλεκτρονικών ειδών πλήρους σειράς στην Ευρώπη, παρουσιάζει την καμπάνια “Respect Food”. Με μότο «Το καλύτερο μέλλον ξεκινάει από το σπίτι» και στόχο την εκπαίδευση γύρω από τη σημασία και την ενεργό δράση για τη μείωση της σπατάλης τροφίμων πραγματοποίησε σε συνεργασία με τον Κωτσόβολο και τους σπουδαστές της…
The post Η Grundig και ο Κωτσόβολος παρουσιάζουν ένα καλύτερο και βιωσιμότερο μέλλον με την καμπάνια Respect Food appeared first on Fibernews.
Το Διαβάσαμε Η Grundig και ο Κωτσόβολος παρουσιάζουν ένα καλύτερο και βιωσιμότερο μέλλον με την καμπάνια Respect Food
Κοινοποιήστε: