Μη νομίζετε πως η αυτοκινητοβιομηχανία αποτελεί ένα παράλληλο σύμπαν με τις δυτικές κοινωνίες ή εν γένει με τις κοινωνίες των χωρών της Ευρώπης. Στη αναφορά τάσεων Looking Further with Ford 2017, η Ford βασίζεται σε κοινωνικές μεταβολές που συμβαίνουν πέραν της αυτοκινητοβιομηχανίας για την ενημέρωση και λειτουργία των δραστηριοτήτων της.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ
Για να φτιάξεις αυτοκίνητα απαιτείται να αξιολογείς διαρκώς καταστάσεις, συνθήκες, συνήθειες, αλλά πολύ περισσότερο να είσαι μέρος του κοινωνικού συνόλου προκειμένου να ερμηνεύσεις τις ανάγκες του.
Πάρτε για παράδειγμα τη Ford. Στοιχεία από τους τομείς της τεχνολογίας, της οικονομίας, του περιβάλλοντος και της πολιτικής επιτρέπουν στους ειδικούς της εταιρείας να διερευνήσουν πώς μπορούν να αξιοποιηθούν η εμπιστοσύνη, οι σχέσεις, η τεχνολογία και η καινοτομία στη δημιουργία σημαντικών οχημάτων και υπηρεσιών που προσφέρουν αξία στους καταναλωτές.
Η Sheryl Connelly, Ford global trend & futuring manager, δηλώνει ότι το μόνο σίγουρο είναι η ανατροπή, κάτι από το οποίο δεν μπορείς να ξεφύγεις. Και συνεχίζει «Εντυπωσιακό είναι το πώς η Ford προσαρμόζεται και καινοτομεί – προσφέροντας στους πελάτες και στην κοινωνία γενικότερα απτούς τρόπους για τη βελτίωση των αναγκών μετακίνησης και τελικά, της καθημερινότητάς τους».
Κοινοποιήστε: