Η Ford επενδύει στη Βαλένθια συνολικό ποσό 42 εκατ. € προκειμένου για τη συναρμολόγηση νέων υβριδικών μοντέλων και μπαταριών .
Τα νέα S-MAX Hybrid και Galaxy Hybrid θα κατασκευάζονται στην ισπανική πόλη και θα είναι διαθέσιμα τον επόμενο χρόνο. Μάλιστα, η δε Ford θα λανσάρει επίσης 14 εξηλεκτρισμένα μοντέλα στην Ευρώπη μέχρι τα τέλη του 2020.
Η εταιρεία εισάγει δύο νέες γραμμές συναρμολόγησης μπαταριών εξηλεκτρισμένων οχημάτων στο εργοστάσιο παραγωγής της στη Βαλένθια. Σκοπός της η περαιτέρω υποστήριξη της στρατηγικής εξηλεκτρισμού της μάρκας στην Ευρώπη.
Η Ford μάλιστα έχει ήδη επενδύσει 3 δισ. € στη Βαλένθια από το 2011. Από αυτά, τα 750 εκατ. € για την υποστήριξη της παραγωγής του νέου Kuga, του πιο εξηλεκτρισμένου μοντέλου στην ιστορία της.
Όταν λανσαριστούν στις αρχές του 2021, τα νέα S-MAX Hybrid και Galaxy Hybrid θα προσφέρουν βελτιωμένη οικονομία καυσίμου, μειωμένες εκπομπές CO2 και πιο αθόρυβη λειτουργία. Το μοναδικό στην κατηγορία σύστημα ηλεκτροκίνησης της Ford θα αποτελέσει μία ασυναγώνιστη εναλλακτική λύση. Αυτό μάλιστα χωρίς θυσίες και συμβιβασμούς σε άνεση, ευρυχωρία και ευελιξία, σε σχέση με τα πετρελαιοκίνητα EcoBlue μοντέλα της εταιρείας.
Την παραγωγή των νέων, αυτοφορτιζόμενων εξηλεκτρισμένων S-MAX και Galaxy – τα οποία θα χρησιμοποιούν ένα βενζινοκινητήρα 2.5L που λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Atkinson, ηλεκτροκινητήρα, γεννήτρια και μπαταρία ιόντων λιθίου – υποστηρίζει μία πρόσθετη επένδυση ύψους 8 εκατ. €. Αυτή αφορά σε νέα εργαλεία και αναβαθμίσεις στη γραμμή συναρμολόγησης του εργοστασίου της εταιρείας στη Βαλένθια. Μία ακόμα επένδυση ύψους 10 εκατ. € υποστηρίζει την παραγωγή του νέου Kuga Hybrid.
«Ακόμα περισσότερες επιλογές για τους πελάτες μας»
«Με τον εξηλεκτρισμό να εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς σε γενική τάση, αυξάνουμε την επένδυσή μας στο εργοστάσιο της Βαλένθια. Αυτό προκειμένου να προσφέρουμε ακόμα περισσότερα εξηλεκτρισμένα μοντέλα και επιλογές κινητήρων για τους πελάτες μας» δήλωσε ο Stuart Rowley, president, Ford Ευρώπης. Και συνέχισε… «Καθιστώντας ευκολότερη από ποτέ τη μετάβαση σε εξηλεκτρισμένα οχήματα, προβλέπουμε ότι η πλειοψηφία των πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων θα απαρτίζεται από ηλεκτροκίνητα οχήματα μέχρι τα τέλη του 2022.»
S–MAX Hybrid και Galaxy Hybrid
Το S-MAX Hybrid και το Galaxy Hybrid μοιράζονται την τελευταία, πλήρως υβριδική αρχιτεκτονική της Ford που λανσαρίστηκε με το νέο Kuga Hybrid. Αυτή περιλαμβάνει μία υδρόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου τοποθετημένη σε μία ανθεκτική στις συγκρούσεις και αδιάβροχη δομή τοποθετημένη στο κάτω τμήμα του αμαξώματος. Το τελευταίο γίνεται για ακόμα πιο αποδοτική εκμετάλλευση του διαθέσιμου χώρου.
Το νέο S-MAX Hybrid θα διατίθεται σε πενταθέσιες και επταθέσιες εκδόσεις. Μάλιστα θα διατηρεί την υπάρχουσα χωρητικότητα των 2.200 λίτρων στο χώρο αποσκευών (πενταθέσια έκδοση). Το νέο Galaxy Hybrid θα διαθέτει επτά καθίσματα στο βασικό του εξοπλισμό και θα προσφέρει βέλτιστη ευελιξία, διατηρώντας παράλληλα την υπάρχουσα χωρητικότητα των 2.339 λίτρων στο χώρο αποσκευών.
Με την υποστήριξη ενός αυτόματου power-split κιβωτίου, οι μονάδες ισχύος των νέων S-MAX Hybrid και Galaxy Hybrid θα αποδίδουν ισχύ 200 ίππων και ροπή 210 Nm. Αυτά για ακόμα καλύτερη εκκίνηση από στάση και βελτιωμένες επιταχύνσεις εν κινήσει συγκριτικά με τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις EcoBlue. Η ελκτική ικανότητα των δύο αυτοκινήτων εκτιμάται ότι θα είναι 1.500 kg.
Τα νέα S-MAX Hybrid και Galaxy Hybrid θα μπορούν να κινούνται αμιγώς με ηλεκτρική ενέργεια, καθώς και με συνδυασμό ρεύματος και βενζίνης, υποσχόμενα μία αθόρυβη και άμεσης απόκρισης οδηγική εμπειρία. Σε ότι αφορά στους ρύπους, εκτιμάται ότι και τα δύο θα εξασφαλίζουν εκπομπές CO2 140 g/km (WLTP) αλλά και σημαντικά μειωμένες εκπομπές NOx.
Προηγμένες τεχνολογίες βελτίωσης απόδοσης
– Τεχνολογία αναγεννητικής πέδησης. Ανακτά για τη φόρτιση της μπαταρίας μέχρι και το 90% της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος.
– Διεπαφή SmartGauge της Ford για την παρακολούθηση της κατανάλωσης καυσίμου και ενέργειας. Διαθέτει λειτουργίες όπως Brake Coach που ενθαρρύνει το σταδιακό φρενάρισμα συμβάλλοντας στην επιστροφή περισσότερης ενέργειας στη μπαταρία.
– Σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση καθώς και ηλεκτρικό σύστημα κλιματισμού (A/C), ψύξης κινητήρα και υποπίεσης. Τα συγκεκριμένα μειώνουν σημαντικά την αντίσταση στον κινητήρα.
Το Ford S-MAX Hybrid και το Galaxy Hybrid θα πλαισιώσουν την καταξιωμένη γκάμα εκδόσεων των δύο μοντέλων. Αυτά μάλιστα έχουν πουλήσει σχεδόν 125.000 και 69.000 οχήματα αντίστοιχα από τότε που λανσαρίστηκαν για πρώτη φορά το 2015. Οι πωλήσεις του S‑MAX κατέγραψαν αύξηση που έφτασε το 9% το διάστημα Ιανουάριος – Νοέμβριος 2019 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018.
Στο εργοστάσιό της στη Βαλένθια, η Ford κατασκευάζει επίσης τα μοντέλα Mondeo Hybrid και Mondeo Hybrid Wagon.
The post Η Ford επενδύει στη Βαλένθια appeared first on car-news.gr.
Το Διαβάσαμε Η Ford επενδύει στη Βαλένθια
Κοινοποιήστε: