Η γνωστή και μη εξαιρετέα Ferrari 488 GTB, έγινε το επόμενο περισπούδαστο θήραμα του βελτιωτικού οίκου Misha Designs. Στόχος του τελευταίου όμως ευτυχώς, δεν ήταν αυτή τη φορά τα μηχανικά μέρη ή κάτι άλλο ουσιώδες, παρά μόνο η αισθητική πλευρά και το αεροδυναμικό πλεονέκτημα μετά τις επεμβάσεις.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)
Ένας νέος προφυλακτήρας τοποθετήθηκε εξωτερικά ο οποίος διατηρεί τους εργοστασιακούς εισαγωγείς αέρα, στη συνέχεια διακρίνουμε ανασχεδιασμένο καπό όπως επίσης και πλευρικές ποδιές με τι άλλο από αγωνιστικό pedigree. Πίσω προστέθηκαν σπόιλερ, νέος διαχύτης αλλά επίσης και ένας νέος προφυλακτήρας. Τι κοστίζουν σε κιλά όλα αυτά; Τίποτα, ας όψεται το carbon…
Όπως προείπαμε, δεν χρειάστηκε να υπάρξουν αλλαγές ή πρόσθετες επεμβάσεις στον κινητήρα διαμάντι της 488 GTB. Και τι να ζητήσεις παραπάνω δηλαδή από το εξαιρετικό ατμοσφαιρικό σύνολο βενζίνης 3,9 λίτρων V8 με ισχύ τους 670 ίππους αλλά και ροπή τα 77,0 kgm. Η Ferrari 488 GTB χρειάζεται για να φτάσει τα πρώτα 100 km/h μόλις 3 sec, ενώ σταματά να επιταχύνει λυσσαλέα στα 330 km/h.
Κοινοποιήστε: