Η BMW i Andretti Motorsport στο Μεξικό, ούσα στην κορυφή του πρωταθλήματος των κατασκευαστών της Formula E και με στόχο άλλη μία νίκη.
Μετά τις νίκες για τον Alexander Sims (GBR) στο Diriyah (KSA) και τον Maximilian Günther (GER) στο Σαντιάγκο (CHI), η ομάδα της BMW ευελπιστεί πως θα τα καταφέρει εξίσου καλά και στον αυριανό αγώνα. Μάλιστα οι Sims και Günther βρίσκονται στη δεύτερη και τέταρτη θέση αντίστοιχα στο πρωτάθλημα των οδηγών, συνεπώς οποιοδήποτε θετικό αποτέλεσμα μπορεί να δημιουργήσει και νέα δεδομένα.
Δηλώσεις Roger Griffiths (Διευθυντής ομάδας)
” Έχουμε επικεντρωθεί πλήρως στον αγώνα του Σαββάτου και θέλουμε να αποδείξουμε πως συνεχίζουμε να βελτιωνόμαστε. Αντιλαμβανόμαστε ότι η συνέπεια και η αποφυγή σφαλμάτων είναι το κλειδί για την επιτυχία της Formula E. Στόχος μας είναι φυσικά να επιτύχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα και για τα δύο αυτοκίνητα”.
Δηλώσεις Alexander Sims (# 27 BMW iFE.20)
“Νομίζω ότι έχουν γίνει κάποιες πολύ ενδιαφέρουσες αλλαγές στη διάταξη της πίστας, οι οποίες ελπίζουμε ότι θα κάνουν τον αγώνα ακόμα καλύτερο. Η τελευταία γωνία είναι ιδιαίτερα μεγάλη για τα πρότυπα της Formula E και μπορεί να είναι πολύ διασκεδαστική. Συνολικά, νομίζω ότι οι υπεύθυνοι έχουν καταφέρει να βελτιώσουν αυτό που ήδη υπήρχε. Αναμένω ότι η διαχείριση της ενέργειας θα διαδραματίσει ακόμα μεγαλύτερο ρόλο σε σχέση με πέρυσι, αλλά έχουμε ένα καλό πακέτο και μια ισχυρή ομάδα. Είμαστε επίσης αρκετά σίγουροι για να επιδιώξουμε κάποια κορυφαία αποτελέσματα. Πρέπει να μείνουμε συγκεντρωμένοι και να δουλέψουμε σκληρά”.
Δηλώσεις Maximilian Günther (# 28 BMW iFE.20)
“Η Πόλη του Μεξικού είναι ξεχωριστή για πολλούς λόγους. Βρισκόμαστε σε υψόμετρο άνω των 2.000 μέτρων, γεγονός που ασφαλώς θα επηρεάσει το σύστημα ψύξης. Η πίστα είναι καλή, δεν έχει ιδιαίτερες ανωμαλίες, ενώ διαθέτει και μακριές ευθείες που μπορούμε να οδηγήσουμε στη μέγιστη ενέργεια. Ανυπομονώ πραγματικά για τον πρώτο μου αγώνα στην Πόλη του Μεξικού, καθώς δυστυχώς πέρυσι δεν μπόρεσα να συμμετάσχω».
Κύρια χαρακτηριστικά πίστας
Μήκος: 2,606 χλμ, με δεξιόστροφη κατεύθυνση οδήγησης.
Τοποθεσία: 2.234 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας, με χαμηλή ατμοσφαιρική πίεση που επηρεάζει σαφώς την πίεση των ελαστικών και το σύστημα ψύξης.
Στροφές: 16, εκ των οποίων οι 6 είναι αριστερές και οι 10 δεξιές. Οι δεξιές μάλιστα είναι αρκετά πιο γρήγορες, με το τμήμα μεταξύ T10 και T15 να είναι καθοριστικό για έναν καλό χρόνο.
Επίπεδο πρόσφυσης: Υψηλό.
Διάταξη κομματιού: Εντελώς νέο τμήμα διαδρομής μεταξύ T3 και T8. Η ακολουθία των γωνιών άλλαξε επίσης από το Τ9 στο Τ11. Τα chicanes έχουν αφαιρεθεί μεταξύ των T8 και T9 και στο T16. Αυτό οδηγεί σε σημαντική αύξηση της μέσης ταχύτητας και σε σημαντικά υψηλότερη κατανάλωση ενέργειας.
Φθορά ελαστικών: Πολύ υψηλή, με ιδιαίτερη καταπόνηση για το πίσω αριστερά.
Μέγιστη ταχύτητα: Περίπου 240 km / h, πριν από το κομμάτι T9.
Λειτουργία ATTACK MODE: ενεργοποιείται μεταξύ T11 και T12.
The post Η BMW i Andretti Motorsport στο Μεξικό appeared first on car-news.gr.
Το Διαβάσαμε Η BMW i Andretti Motorsport στο Μεξικό
Κοινοποιήστε: