Λίγους μήνες μετά την πρώτη διαδραστική, 3D προϊοντική εμπειρία επαυξημένης πραγματικότητας για τους πελάτες της, η BMW i συνεχίζει στο ίδιο μοτίβο καθώς οι πελάτες της μπορούν πλέον να εξερευνούν τα μοντέλα της μέσω της εφαρμογής BMW i Visualiser για iOS.
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (Instagram.com/SeitanF1)
Κι αυτό γιατί γίνεται μία από τις πρώτες μάρκες αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν το ARKit της Apple, το οποίο λανσαρίστηκε με το iOS 11 το Σεπτέμβριο. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή σε οποιοδήποτε iPhone από 6s/6s Plus ή νεότερο. Επίσης, η εφαρμογή λειτουργεί με iPad Pro της Apple ή το φετινό Apple iPad.
«Τα προϊόντα μας είναι συναισθηματικά οχήματα τα οποία οι πελάτες μας επιθυμούν να γνωρίσουν. Με αυτή την εφαρμογή, μπορούμε να φέρουμε κάτι εξαιρετικό σε ένα πραγματικό προϊόν στις τσέπες των καταναλωτών – αυτοί απλά θα βγάζουν το iPhone τους και θα βλέπουν το αυτοκίνητο των ονείρων τους να ταξιδεύει στον αυτοκινητόδρομο ή να σταθμεύει στο γκαράζ τους», σχολίασε ο Andrea Castronovo, Αντιπρόεδρος του BMW Group, υπεύθυνος Πελατοκεντρικής Στρατηγικής Πωλήσεων, MPM και Διαχείρισης Διαδικασίας.
Αφού κατεβάσουν την εφαρμογή από το App Store, οι πελάτες της βαυαρικής μάρκας θα μπορούν να εξερευνούν τα ιδανικά τους BMW i3, i3s ή i8 σαν μία διαδραστική απεικόνιση κανονικών διαστάσεων. Θα αλλάζουν το χρώμα, τις εκδόσεις ζαντών και το εσωτερικό πατώντας ένα μπουτόν – θα μπορούν ακόμα και να ανοίγουν τις πόρτες και να μπαίνουν στο εικονικό όχημα, βιώνοντας μία πραγματικά διαδραστική εμπειρία.
«Γνωρίζουμε ότι σχεδόν όλοι οι πελάτες μας ενημερώνονται για τα προϊόντα μας online πριν επισκεφθούν την έκθεση, κυρίως μέσω του iPhone ή του iPad τους. Επομένως, το επόμενο λογικό βήμα – αντί απλά να διαβάζουν για το προϊόν – θα είναι να μπορούν με κάποιο τρόπο να το βιώσουν. Όταν είναι ικανοποιημένοι με την οπτική αποτύπωση, θα έχουν τη δυνατότητα να αποθηκεύσουν τα δεδομένα και μία φωτογραφία για sharing στα social media ή, σε ορισμένες επιλεγμένες αγορές, να τα μεταφέρουν από το Visualiser απευθείας στον online διαμορφωτή για να διαμορφώσουν το ιδανικό τους μοντέλο BMW i», είπε ο Stefan Biermann, Επικεφαλής Καινοτομίας στον τομέα Πωλήσεων.
Η εφαρμογή διατίθεται σε 21 γλώσσες και ο άμεσος σύνδεσμος μεταξύ του BMW i Visualiser και του online διαμορφωτή διατίθεται για 17 αγορές της BMW i, ενώ μελλοντικά θα προστεθούν και άλλες.
Κοινοποιήστε: